אחרי שהודיעו באופן רשמי כי הן יורדות מהמסכים לאחר 20 עונות של טראש טהור, אף אחד לא באמת ציפה ממשפחת קרדשיאן להפסיק עם הדרמות ולהיעלם מחיינו לגמרי, אבל הפעם זה פשוט היה מהיר מדי.

מארק מק'וויליאמס עבד באחוזתה של ג'נר כשומר ראש בין השנים 2017-2018 ובמסמכים רשמיים של בית המשפט שדלפו למגזין "The Sun", נכתב כי מק'וויליאמס תובע את אם המשפחה על "הטרדות מיניות שחווה מצידה, סביבת עבודה עוינת ואפליה על רקע מגדרי וגזעני". עוד נכתב שם בפירוט כי ג'נר היתה מעירה למק'וויליאמס "הערות בוטות, שואלת שאלות חודרניות על חיין המין שלו ומנסה לבוא איתו במגע בעיקר באמצעות עיסוי צווארו וכתפיו ללא אישור".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on

לטענת שומר הראש לשעבר, הוא ביקש מג'נר מספר פעמים להפסיק אך היא התחמקה והשיבה בתירוצים לא הגיוניים וכשניסה להתלונן לחברה שהעסיקה אותו, קיבל לטענתו איומים מצד הצוות של שלה.

מי שעוד רשומה בתביעה היא הבת הבכורה של המשפחה, קורטני קרדשיאן שעל פי הטענות, אומנם לא הטרידה את מק'וויליאמס באופן אישי אבל השתמשה גם בשירותיו כשומר ראש והיתה חשופה לכל המקרים הללו.
ג'נר וביתה החליטו שלא לשתוק והגיבו באמצעות עורכי דינן וטענו מנגד שמדובר בתלונות כוזבות ושקריות לחלוטין, שמדובר באדם שפוטר מעבודתו לאחר שנתפס כשהוא ישן ברכבו בזמן עבודה ושהן מעולם לא שמעו ולו תלונה אחת מצידו על התנהגותן.

קורטני קרדשיאן חוטפת ביקורת על גידול ילדיה: "אני מסתדרת בעצמי"- לחצו כאן

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

סעיף אחד שגורם לפקפוק בכל הפרשה הוא "אפליה ופיטורין על רקע גזעני בגלל צבע עורו של מק'וויליאמס". כזכור, ג'נר בעצמה יוצאת כבר שנים עם קורי גמבל, בחור אפרו אמריקאי, וכל המשפחה ידועה בתמיכתה המלאה בקהילת השחורים בארצות הברית. על פי מקורבים למשפחה, גם קריס וגם קורטני מתכוונות לסיים עם התביעה הזאת כמה שיותר מהר כדי שיוכלו להגיש נגדו ונגד הצוות המשפטי שלו תביעת נגד על הוצאת דיבה ושקר.

עם בן הזוג, גמבל (צילום: Kevin Winter, getty images)
עם בן הזוג, גמבל (צילום: Kevin Winter, getty images)