הראפר קניה ווסט חשף בראיון למגזין פורבס ביולי האחרון כי נדבק בנגיף הקורונה כשהוא עדיין לא התפשט בארצות הברית, בסוף חודש פברואר השנה. כעת חושפת אשתו, מלכת הריאליטי קים קרדשיאן את הטיפול בו והלחץ הרב שבו הייתה נתונה. "קניה נדבק ממש בהתחלה של התפרצות המגיפה, כשאף אחד לא באמת ידע מה קורה", אמרה קרדשיאן בראיון שער למגזין GRAZIA, "זה היה כל כך מפחיד ולא ידוע".

קרדשיאן סיפרה כי "היה לי את ארבעת התינוקות שלי ולא היה לי אף אחד בבית שיעזור", ושהיא נאלצה להחליף לו את הסדינים עם כפפות ולעזור לו לקום מהמיטה כשהוא לא הרגיש טוב. "החלפת הסדינים בכפפות ובמגן פנים הייתה ממש תקופה מפחידה", הוסיפה לדבריה. מעריציה של כוכבת הריאליטי הביעו ספקנות מאמינות הדברים וכתבו כי נראה להם קצת מוזר שגברת קרדשיאן-ווסט תחליף סדינים בעצמה ולא תקבל עזרה בכלל.

קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: Getty images)
קים קרדשיאן, קניה ווסט (צילום: Getty images)

כזכור, ווסט סיפר למגזין פורבס על הסימפטומים שחווה במהלך החולי בקורונה ואמר: "צמרמורות, רעידות במיטה, מקלחות חמות, צפיתי בסרטונים שמספרים לי מה אני אמור לעשות כדי להתגבר על זה. אני זוכר שמישהו אמר לי שדרייק גם נדבק בנגיף הקורונה והתגובה שלי הייתה 'דרייק לא יכול להיות יותר חולה ממני!'".

קניה ווסט (צילום: רויטרס)
קניה ווסט (צילום: רויטרס)

ביום שבת שלח ווסט בציוץ בטוויטר איחולי החלמה לנשיא דונלד טראמפ ולאשתו מלניה טראמפ, בעקבות הידבקותם בנגיף הקורונה. "אני מתפלל להחלמתם המלאה של הנשיא טראמפ ומלניה, בדיוק כמו שהייתי שולח לג'ו וג'יל ביידן אם הם היו נדבקים, כמו גם לכל האחרים שנדבקו בנגיף", כתב ווסט. 

קניה ווסט ודונלד טראמפ (צילום: Getty images)
קניה ווסט ודונלד טראמפ (צילום: Getty images)

שנת 2020 לא הייתה שנה קלה עבור משפחת קרדשיאן-ווסט, כי מלבד הידבקותו של קניה בנגיף, הוא חווה חוסר יציבות נפשית בעקבות ההפרעה הדו קוטבית ממנה הוא סובל. ווסט התבטא כנגד אשתו ואמה, קריס ג'נר ברשתות החברתיות וטען כי קים ניסתה לכלוא אותו. קרדשיאן מיהרה להגיב ולהתנצל על דבריו, מאחר שהוא סובל מהפרעות נפשיות. השניים דנו בהליך גירושין, אך רגע לפני שהמצב התדרדר לשם, השניים נפגשו לחופשה משפחתית ונראה כי הצליחו לצלוח את הפרשייה ההזויה הזאת. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on