לפני מספר חודשים, בשיאה של מגפת הקורונה, עזבו אסתי גינזבורג ובן זוגה עדי קייזמן את ישראל כשהם מותירים אחריהם חובות ענק של מיליוני שקלים למשקיעים, מתוכם 5.9 מיליון שקלים שעוקלו מחשבונו של קייזמן, כפי שפורסם באמצעי התקשורת השונים. עוד ועוד ספקים ועובדים כמו עובדת משק זרה ומנקה שטיחים מצטרפים לתלונות וטוענים כי לא קיבלו תשלום עבור עבודה שסיפקו לזוג בארץ.

בשבועיים האחרונים אף החלה חקירה במחלק ההונאה במשטרה כנגד קייזמן, במהלכה גבו עדויות מרוכשי דירות בפרויקטים של קייזמן ולטענתם נפלו לכאורה קורבן לעוקץ והונאה. קייזמן וגינזבורג שירדו מהארץ, שכרו כידוע וילת פאר באל.איי, למרות החובות הגדולים, אלא שהמזל הרע ממשיך לרדוף אותם גם בעיר המלאכים והשניים נדבקו בנגיף הקורונה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

It’s mandatory ‍♀️

A post shared by Esti Ginzburg Keizman (@esti_ginzburg_) on

מאז הספיקו הזוג כבר להחלים מהנגיף ולצאת לחופשה יוקרתית בעיר ההימורים לאס וגאס. למרות הדיווחים בתקשורת הישראלית על חובות ועיקולים, הדוגמנית ממשיכה לשתף ברשתות החברתיות תמונות של שגרה ופנאי, ביניהן תמונות על יאכטה יוקרתית ותמונות מטיול במיאמי, מה שגרם לעוקבים להגיב בזעם.

"הרסתם לאנשים את החיים, תחזרו לארץ ותתמודדו כמו בני אדם או לפחות רדו למחתרת ואל תעלו תמונות פרובוקטיביות", כתב אחד העוקבים. עוד נכתב: "העיקר מעלה תמונות חסרות כל שלה ושל החיים היפים באל.איי. אני במקומה הייתי מתביישת ומסתתרת. מסכן אבא שלה ניסו לרמות גם אותו". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Remind me not to wear linen again

A post shared by Esti Ginzburg Keizman (@esti_ginzburg_) on

עוקבים אחרים כתבו: "לא נראה לי הגיוני שאנשים שחייבים כסף יגורו בוילת פאר באל.איי, לפני שהם מחזירים את החובות שלהם, בושה" או "טוב שברחתם מארץ אוכלת יושביה אבל שחיתות יש גם באמריקה בפרט בעסקי הנדל"ן". מעריץ מחו"ל כתב: "הייתי מעריץ שלך אבל בתקשורת הישראלית דיווחו שבעלך גנב מיליונים, אנא הסבירי כי אני רוצה להאמין לך".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I guess I’m into hiking now ‍♀️

A post shared by Esti Ginzburg Keizman (@esti_ginzburg_) on