ירון ורסנו בעלה של הוונדרוומן הישראלית גל גדות, נהג לשמור עד כה על זכות השתיקה בכל הנוגע לדעות פוליטיות, אלא שהשרה מירי רגב הצליחה לשבור את רוחו. בעקבות הראיון מעורר המחלוקת של רגב בתוכנית האירוח של אופירה וברקוביץ בשישי האחרון, במהלכו הטיחה שרת התחבורה באייל ברקוביץ שהיא דורשת ממנו להתנצל כי כינה את חברי הליכוד "ארגון פשע", אחרת תדאג שלא יקבל לעולם את תפקיד מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, כתב ורסנו פוסט זועם שחושף את דעותיו הפוליטיות, ובואו נאמר בעדינות שביבי הוא לא הבחירה המועדפת שלו.

מירי רגב תומכת באייל גולן: "המהפכה עדיין לא הושלמה" - לחצו כאן. 

גל גדות, ירון ורסנו (צילום: אינסטגרם)
גל גדות, ירון ורסנו (צילום: אינסטגרם)

ורסנו המתגורר בלוס אנג'לס וככל הנראה מחזיק את דעותיה של אשתו השחקנית המצליחה בהוליווד, האשים את הממשלה הנוכחית במשטר עריצות דיקטטורי וכתב "שרה בממשלת ישראל איימה על אזרח שתפגע בקידום המקצועי שלו, משום שהעז להביע דעה פוליטית שונה מזו של ראש ממשלה הנאשם בפלילים. אי אפשר לומר זאת באופן ברור וחד יותר- בדמוקרטיה שרים לא מאיימים על אזרחים ומנסים לסחוט אותם. ברודנות גם האיומים וגם הסחיטה הם הדרכים שבהם שלטון עריץ גחמני ומושחת מתחזק את אחיזתו בציבור: בהפחדה, ברמיסה, בהפעלת עוצמה דורסנית על אזרחים, הללו אמורים לציית מתוך פחד. בדמוקרטיה אנשים נשמעים לממשלתם בגלל שהם רוכשים לה אמון, זה כל ההבדל". בדיעבד התברר כי ורסנו ציטט את דבריה של אריאנה מלמד בדברים שכתבה עבור "הארץ".

בעוד גדות שומרת על זכות השתיקה, גם אמה אירית הגיבה מראש העין וכתבה באינסטגרם שלה: "לא קשור ימין או שמאל, ככה לא מדברת שרה בממשלת ישראל, בושה עשתה גם להרבה ימניים".

אחרי הבילוי עם הרכב הממשלתי: הבת של מירי רגב ממשיכה להסתבך - לחצו כאן.

מירי רגב ואייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך: קשת 12)
מירי רגב ואייל ברקוביץ' (צילום: צילום מסך: קשת 12)

ירון ורסנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירון ורסנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JaronVarsano (@jaronvarsano) on