אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, לא מפסיקה לקבל ביקורת על כל צעד שלה ברשתות החברתיות. הפעם זה על עוגת הביסקוויטים הידועה ואהובה על בני משפחתה, שאת המתכון הפשוט שלה חשפה ברשתות החברתיות, הפכה כזכור במהרה לעוגה הכי וויראלית ברשת. העוגה המפורסמת זכתה לביקורת רבה בזירת השפים, ואף לחיקוי קורע ב"ארץ נהדרת". אז למרות הביקורות, גברת נתניהו אפתה אותה שוב, הפעם לבנה האהוב אבנר נתניהו לרגל יום הולדתו שצוין בסוף השבוע האחרון. במהלך הכנת העוגה, דאגה להזכיר לכולם שהיא שומרת על ההנחיות ולא תחגוג לאבנר את יום הולדתו השנה. 

אופירה אסייג משתלחת בשרה נתניהו ללא כל רסן - לחצו כאן. 

לצד העוגה, העלתה שרה תמונות ארכיון של המשפחה לאינסטגרם, כשיאיר ואבנר עוד היו קטנטנים וכתבה בפוסט ברכה: "אבנרי, בננו האהוב והמקסים מזל טוב ליום הולדתך שהשנה יוצא בתאריך מיוחד 10.10.2020, גם יום ההולדת הזה הוא מיוחד כי לצערי אי אפשר לחגוג ביחד כמו שאנחנו אוהבים עם כל המשפחה. אז עשיתי לך באהבה גדולה את העוגה שאתה אוהב". כהרגלה, אשת ראש הממשלה קיבלה ביקורת רבה על התמונה ששיתפה ברשתות החברתיות וזכתה לקיתונות של פוסטים המתבדרים על חשבונה. בין התגובות: "הכנת לו מרק ביסקוויטים, אין עלייך" או "עוגת ביסקוויטים? גם אני אוהבת את ילדיי אבל לא מפרסמת פוסט זול ומתקתק כי זה ברור ובמקרה שלי מובן מאליו. במקרה שלכם זה כנראה לא ברור וצריך הוכחות. קצת צניעות שרה, די להחצין".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אבנרי, בננו האהוב והמקסים. מזל טוב לך ליום הולדתך, שהשנה יוצא בתאריך מיוחד: 10.10.2020. גם יום ההולדת הזה הוא מיוחד... כי לצערי אי אפשר לחגוג ביחד כמו שאנחנו כל כך אוהבים, עם כל המשפחה. אז עשיתי לך באהבה גדולה את העוגה שאתה אוהב ואנחנו מברכים אותך בכל הברכות שבעולם❤️ הרבה הצלחה בהמשך הדרך בלימודיך באוניברסיטה שאתה אוהב ומצטיין בהם. אני מאחלת לך שמחה ובריאות, בנינו האהוב. אוהבים אותך מאוד, אבא ואמא❤️❤️❤️❤️❤️

A post shared by Sara Netanyahu (@sara.netanyahu) on

לא רק העוגה הסעירה את הרשת במהלך סוף השבוע אלא גם תמונתה עם חברתה הטובה והסטייליסטית הצמודה שלה, סנדרה רינגלר. הגברת הראשונה שזכתה בשבוע שעבר לביקורות נוקבות כי הפרה את תנאי הסגר והזמינה ספר לביתה בניגוד להנחיות, הזמינה מסתבר גם את הסטייליסטית הפרטית שלה סנדרה רינגלר למדידות. אבל כדי שלא יתחילו האשמות על הפרת ההנחיות והסגר, השתיים נפגשו רגע לפני הסגר, כך הדגישה הסטייליסטית, כשהן אוחזות יד ביד, אבל עוטות מסיכות הגנה וכפפות לידיים. רינגלר חטפה גם היא תגובות קשות לתמונה, כשבין היתר נכתב: "שתיכן בדיחה, מנותקות, תת רמה" ו-"התחרפנת סופית, מלחכת פינכה", או תגובה לשרה נתניהו: "מורמת מעם כהרגלה בקודש - הגברת הראשונה". 

העוגה של שרה: אשת ראש הממשלה הכינה עוגה - וחטפה תגובות קשות ברשת - לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כך מתנהלות המדידות עם הגברת. צולם לפני הסגר הנוכחי @sara.netanyahu שבת שלום וחג שמח “אנא ה׳ הושיעה נא״

A post shared by Sandra Ringler (@sandra_ringler) on