איך אמרה קווין בי בתפילתה הנודעת? !Who run the world? Girls. בזמן שלהיט הענק הזה מהעשור הקודם הפך להמנון לאומי של רבבות מהנשים ברחבי העולם, יש כאלו שלקחו את זה צעד קדימה. ליתר דיוק, יש 100 כאלו, ומגזין Forbes החליט זו השנה השישית לתת להן את הכבוד הראוי להן ולפרסם את רשימת "100 הנשים הכי עשירות באמריקה שעשו את הונן בזכות עצמן". 

בתוך הרשימה מעוררת ההשראה, ניתן למצוא נשים ממגוון תחומים- נשות עסקים, יזמיות, מנהלות מצליחות וכמובן התחום שלשמו התכנסנו כאן ב-TMI: נשים מעולם הבידור. כל הנשים ברשימה האקסקלוסיבית צברו יחד הון משותף של (מומלץ לשבת ולשתות כוס מים קרים לפני הנתון המשוגע הבא): 90 מיליארד דולר! אז לאיזה מקום הגיעה ריהאנה? מה הנתון המדהים שהשיגה קיילי ג'נר? ואיפה התברגה אחותה הגדולה קים קיי? הנה כל הפרטים:

מקום תשיעי: אופרה ווינפרי- 2.6 מיליארד דולר
אימפריית התקשורת אופרה ווינפרי, ניהלה ביד רמה את תכנית האירוח המפורסמת שלה במשך 25 שנה. תוסיפו לזה מגזין בבעלותה ועוד ערוץ טלוויזיה אישי והרי לכם מקום בעשירייה הפותחת.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Oprah (@oprah) on

מקום 24: קים קרדשיאן ווסט- 780 מיליון דולר
הבחורה שממזמן כבר יצאה מהמשבצת של "כוכבת ריאליטי" והפכה לאחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם, מתחזקת את "KKW"- מותג האיפור המצליח שלה, "Skims"- מותג המחטבים שהפך להצלחה מסחררת וכמובן עוד עשרות מיליוני דולרים מהריאליטי המשפחתי "משפחת קרדשיאן" שיגיע לסיומו בשנה הבאה בסוף העונה ה-20. קים קיי ווסט היא כבר לגמרי אימפריה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

מקום 29: קיילי ג'נר- 700 מיליון דולר
האחות הקטנה לבית קרדשיאן-ג'נר, אמנם התבררה כ-לא המיליארדרית הכי צעירה בעולם, אבל משאירה לגמרי חותם על הרשימה הנוכחית כשהיא נכנסת אליה בתור האישה הצעירה ביותר בחבורה. בגיל 23 הונה הנקי של ג'נר מוערך בכ-700 מיליון דולר שמגיעים מהמותגים המצליחים שלה "Kylie Cosmetic's" ו-"Kylie Skin".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

מקום 33: ריהאנה- 600 מיליון דולר
לא באמת חשבתם שרשימה כזו תתקיים בלי בד גל רירי שמנהלת ביד רמה אימפריית קוסמטיקה, אימפריית הלבשה תחתונה, מותג בגדי קוטור מצליח ואם מישהו זוכר, פעם היא גם היתה זמרת שמכניסה עד היום המון כסף מהשירים שלה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

מקום 40: מדונה- 550 מיליון דולר
מלכת הפופ מדונה סוגרת את המקום ה-40 ברשימה, המון בזכות קריירת המוזיקה המטורפת שלה אבל גם בזכות מותג הטיפוח היוקרתי שלה "MDNA". מישהו אמר Bitch im Madonna ?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Madonna (@madonna) on

מקום 51: סלין דיון- 455 מיליון דולר
עם עשרות להיטים במהלך השנים, מופע סופר מוצלח בלאס וגאס ומיליוני אלבומי שנמכרו ברחבים העולם, סלין דיון לגמרי מצאה את דרכה בקלילות לרשימה הנוכחית.

מקום 55: ביונסה- 420 מיליון דולר
השתחוו למלכת הכוורת הלו היא ביונסה שפעילה בתעשיית הבידור כבר עשרות שנים. עם מעמד של כוכבת בליגה משל עצמה, סיבוב הופעות עם בעלה ג'יי זי שגרף 250 מיליון דולר, הופעה בפסטיבל הקואצ'לה, סרטים ב-Netflix וקו בגדים מצליח של שם ביתה בלו אייבי- "IVY PARK", קווין בי מתהדרת בהון אישי של 420 מיליון דולר וזה בלי להזכיר שביחד עם בעלה, השניים שווים מעל מיליארד דולר משותפים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

מקום 56: ברברה סטרייסנד- 400 מיליון דולר
יש צעירות ממנה, יש מפורסמות ממנה, אבל רק ברברה סטרייסנד מחזיקה בתואר "EGOT"- זוכת פרסי אמי, גראמי, טוני ואוסקר. חוץ מזה היא גם מחזיקה בתואר נורא סטנדרטי נוסף– "האמן היחיד שהחזיק אלבום במקום הראשון במצעד הבילבורד העולמי במשך שישה עשורים רצופים". קז'ואל.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Barbra Streisand (@barbrastreisand) on

מקום 59: אלן דג'נרס- 370 מיליון דולר
דג'נרס, בעלת תכנית האירוח המצליחה "The Ellen DeGeners Show". בנוסף, היא מפיקה תכניות אירוח רבות ונחשבת לאחת הנשים המשפיעות בתעשיית הבידור העולמית.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ellen DeGeneres (@theellenshow) on

מקום 62: טיילור סוויפט- 365 מיליון דולר
עשרות להיטים, מאות פרסים, חוזה שווה ומפנק במיוחד עם ענקית המוזיקה "Universal's Republic Records" ו-365 מיליון דולרים לחשבון הבנק. תגידו שלום לטיילור סוויפט.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

מקום 87: ריס וית'רספון- 200 מיליון דולר
קריירת משחק משוגעת, חברת הפקות בבעלותה, אתר שמקדם נשים שהקימה בכוחות עצמה וקו אופנה אישי, כל אלה הבטיחו לריס וית'רספון מקום מכובד ברשימה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Reese Witherspoon (@reesewitherspoon) on

מקום 92: קריס ג'נר- 190 מיליון דולר
המאמאג'ר שהקימה אימפריה שלמה, מנהלת את כל ילדיה המפורסמים, הפיקה את תכנית הריאליטי שהיא בעצמה יזמה, הפיצה ספר שכתבה והרשימה לא נגמרת. קריס ג'נר, ב-TMI מבקשים שתאמצי אותנו ויפה שעה אחת קודם. תודה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kris Jenner (@krisjenner) on

מקום 97: ליידי גאגא- 150 מיליון דולר
גאגא, זוכת אוסקר וכמה פסלוני גראמי'ז. בנוסף היא מנהלת קו קוסמטיקה בבעלותה ובייסיקלי נחשבת לאחת הזמרות המפורסמות ביותר בעולם. הולם אותך מקום 97 little monster שכמותך.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga) on

מקום 97: ג'ניפר לופז- 150 מיליון דולר
גם ג'יי לו נמצאת במקום ה-97 כי האישה שהפכה את הריבועים בבטן לדרך חיים, שווה לגמרי 150 מיליון דולר. אינספור סרטים, אינספור להיטים, אינספור סיבובי הופעה וחברת קוסמטיקה שהיא מקימה בימים אלו לגמרי נותנים לג'ני מהבלוק מקום של כבוד ברשימה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

למקום הראשון אגב הגיעה אשת העסקים דיאן הנדריקס שהונה מוערך בכ-8 מיליארד דולר, אותם עשתה בעיקר בזכות "ABC Supply", חברת הפצת גגות וציפויי חלונות אותה יסדה בשנת 1982. 

מקום ראשון. דיאן הנדריקס (צילום: bloomberg gettyimages)
מקום ראשון. דיאן הנדריקס (צילום: bloomberg gettyimages)