ליאור דואק מציין היום (רביעי) את יום הולדתו ה-29 וזאת סיבה מספיק טובה לזוכת "האח הגדול", תקוה גדעון, לברך את האקס המיתולוגי מהבית הסגור. גם קולגות מהריאליטי בירכו את דואק ביניהם ניר אבישי כהן, אודליה סוויסה, אמילי פרי אבל אותנו דווקא מסקרן לשמוע מה יש לגדעון לאחל ליפיופי שלה.

כוכבת הריאליטי העלתה לרשתות החברתיות פוסט עם תמונה זוגית של השניים וכתבה ברכה מרגשת למי שהעביר לה בנעימים את השהות בבית המפורסם במדינה, לא לפני שהבהירה כי מדובר בחבר יקר, ולא מה שרציתם לשמוע, מאהב יקר. וכך כתבה: "ליאור חברי היקר, היום אתה חוגג יום הולדת 29, אני מתבוננת בך מהצד, ואוהבת את מה שאני רואה, האמביציה והלהט להתפתח בתחומים שאתה כל כך אוהב. ההתעקשות לך ללמוד, לדעת ולהבין".

ניר אבישי כהן, תקוה גדעון, ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניר אבישי כהן, תקוה גדעון, ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"היכולת להתגבר על מכשולים ולהסתגל לסיטואציות חדשות, רק גורמות לי להאמין ביכולות שלך עוד יותר, ממה שכבר האמנתי. להתרברב ולהיות גאה בך. אאחל לך יום הולדת שמח מלא סיפוק והצלחות. בריאות ושלוות נפש. שכל דבר שתעשה תמיד יהיה מלא בתשוקה, בהתמדה, ולאורך זמן. שתמיד תישאר אהוב ונאהב בעיני משפחתך המדהימה, חברייך ובעצם בכל מי שנתקל בך. בגדול מאחלת לך להמשיך עם האנרגיות המטורפות שלך לטרוף את העולם, ולהשאיר לכולם אבק. ובעיקר מאחלת לך שלעולם החיוך הכובש יתנוסס על פניך", אמרה גדעון וחתמה את הברכה: "מזל טוב ענקי יפיופי". 

תקוה גדעון, ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון, ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)