רומי עפרון במסר לעומר אדם?

האמנים יושבים בבית בחודשים האחרונים ולמרות שאי אפשר לעלות על הבמה ולהופיע, נראה כי הזמר עומר אדם לא מבזבז זמן ובין טיול אחד למשנהו, הוא משחרר השבוע שיר חדש בשם "הנשיקות שלי". הסינגל החדש, שכתב והלחין יחד עם תמר יהלומי ויונתן קלימי מדבר על לב שבור ופרידה כואבת ואולי חשבתם שמדובר במסר שלו לאקסית הטרייה שיראל טולדנו אבל דווקא חברה אחרת שלו מהעבר משתרבבת לתמונה.

בימים האחרונים עשרות נערות משתפות סרטונים שלהם שרות את השיר החדש של הזמר הכי מדובר במדינה יחד עם הפילטר המיוחד שלו באינסטגרם, כחלק מתרגיל שיווקי אדם עצמו משתף את אותם סרטונים בחשבון הפרטי שלו. אממה, בין כל הסרטונים תפסה את עיננו צעירה מיוחדת במידה- האקסית המיתולוגית של אדם, רומי עפרון.

עומר אדם והחברה רומי עפרון הפרידו כוחות! לחצו כאן

עומר אדם ורומי עפרון (צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם ורומי עפרון (צילום מסך אינסטגרם)

עפרון, שהייתה הצמודה של אדם במשך למעלה משנתיים שיתפה סרטון בו היא שרה את המילים מהשיר "תחזירי לי ת'נשיקות שלי, את הדמעות שלי את הלילות איתך, החלומות שלנו לא שלי ואת כבר לא תהי, עוד בזריחות איתי, תחזירי לי ת'נשיקות" ובלי להתבייש תייגה את אדם, שאפילו שיתף את הסרטון בסטורי באינסגטרם שלו. אז האם יש כאן איזה טיזינג ורצון לקאמבק? היינו שמחים אם כן אבל כרגע לא נראה שום איחוד באופק, והשניים אפילו לא עוקבים אחד אחרי השניה.

רומי עפרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רומי עפרון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)