איי איי שנת 2020 ממשיכה להיות מקוללת. אחרי שכבר צפינו להאפי אנדינג עבור אורטל יהלומי כוכבת "חתונה ממבט ראשון" החלום התנפץ. יהלומי, השתתפה בעונה השנייה של "חתונה ממבט ראשון" ושודכה לעידו חמדי בזוגיות שלא ממש צלחה את מבחן הריאליטי. בעוד ששירי ולירן מצאו אהבה על המסך (והספיקו להיפרד), יהלומי מצאה את בחיר ליבה בצורה קצת יותר נורמטיבית והחלה לצאת עם ניר בולנסקי בן ה-34 ובינואר האחרון אף הכריזה שהם מאורסים.

אורטל יהלומי (צילום: אינסטגרם)
אורטל יהלומי (צילום: אינסטגרם)

השמחה כנראה הייתה מוקדמת מדי ועל פי מקורבים השניים הפרידו כוחות ביולי האחרון, חודש בלבד לפני שהיו אמורים להישבע אמונים ולהתחתן. בעיצומן של ההכנות יהלומי ובולנסקי הבינו שיש בינהם פערים שלא ניתנים לגישור והרבה חילוקי דעות ובמקום להינשא הם עשו את הצעד הכואב ונפרדו.

View this post on Instagram

A post shared by Ortal Yahalomi אורטל יהלומי (@ortalyahalomi) on

יהלומי החליטה להסיר כל זכר לזוגיות שהייתה ומה שהיה יכול להפוך לנישואים מאושרים ומחקה את כל התמונות שלה עם בן זוגה מחשבון האינסטגרם שלה, כולל התמונה בה הכריזו על הצעת הנישואים המפתיעה. כן כן, נראה שרחוק מהעין רחוק מהלב ועכשיו הגיע הזמן לפתוח דף חדש ולחכות לאביר החדש על הסוס הלבן. אגב, הליהוקים לעונה החדשה של "חתונה ממבט ראשון" בעיצומן ואולי שווה לתת עוד צ'אנס לפאנל המומחים לא?

אורטל יהלומי בתגובה: "נפרדנו ברוח טובה, זו הזדמנות להתחלה חדשה עבורי" כששאלנו אם יש סיכוי להכיר שוב על המסך היא לא פסלה ואף הציעה רעיון לריאליטי חדש: "האמת התאהבתי בתכנית ״אהבה חדשה״, אולי צריך להמציא קונספט חדש - פליטי חתונמי מנסים שוב".

אורטל יהלומי (צילום: אינסטגרם)
אורטל יהלומי (צילום: אינסטגרם)

עידו חמדי, אורטל יהלומי- חתונה ממבט ראשון(צילום: יוסי קרסו)
עידו חמדי, אורטל יהלומי- חתונה ממבט ראשון(צילום: יוסי קרסו)