אחד הימים המרגשים ביותר עבור אמא הוא יום ההולדת של הילדים, לא פלא שמרוב התרגשות הטופמודל בר רפאלי עשתה טעות ענקית ופרסמה את הבנות שלה, עליהן היא שומרת מאוד בקנאות בחשבון האינסטגרם שלה המונה למעלה משלושה מיליון עוקבים. אתמול חגגה רפאלי יום הולדת 3 לבתה אל והיות שלא יכלה לערוך לה מסיבת יום הולדת מפנקת בגלל הגבלות הקורונה ולאחר חודשים של סגר וריחוק בלי חוגים בלי גן, החליטה האמא להפתיע אותה במופע פרטי ואינטימי של מיכל הקטנה.

כוכבת הילדים הגיעה לביתם של רפאלי ועדי עזרא והפתיעה את אל ואחותה הגדולה ליב. הטופ מודל שיתפה תמונות מהאירוע המרגש, על פניו מבלי לחשוף את בנותיה, כפי שנוהגת באדיקות לשמור על פרטיותן וכתבה "הזמנתי את מיכל הקטנה ואל הייתה בשוק, גם ליב אחותה הגדולה לא האמינה ואני עמדתי בצד ובכיתי ושמחתי והתרגשת". עוד הוסיפה ואמרה "הלוואי שהייתי מרגישה מספיק בטוחה להעלות פה תמונה שלה שתמיס גם אתכם, אבל הן כל כך קטנות ואני מעדיפה לשמור על הפרטיות שלהן עדיין. בנתיים תזיזו עד הסוף ותראו את מיכלי באה לשמח את אל ותארו לעצמכם אותנו עומדים מסביב ומתרגשים איתה ולרגע שוכחים שבעצם אסור לחבק". 

ציפי רפאלי תהיה בשוק: הקעקוע החדש של רפי רפאלי- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

אז גוללנו את התמונות המקסימות עד הסוף כפי שרפאלי ביקשה, אלא שבאחת מהם נחשף מדף בסלון הבית עליו היו מונחות תמונות של אל וליב. כעבור דקות אחדות, קלטה רפאלי שהיא חשפה בטעות את בנותיה, הסירה מיד את כל הפוסט שפירסמה והעלתה אותו מחדש, רק שהפעם עם חיתוך של המדף המדובר עליו היו מונחות תמונות המשפחה המקסימות. טוב, אחרי שזה כבר קרה לסבא רפי, לאמא ציפי ולכמעט דודה עדן פינס שהעלתה בטעות תמונות של הבנות מיום ההולדת של דור רפאלי, זה היה עניין של זמן עד שהאמא תעשה את הטעות בעצמה.

בר רפאלי משלימה עם אביה, שהעלה תמונה של הבנות לרשת - ומחק: לחצו כאן

בר רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בר רפאלי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בר רפאלי (צילום: אלירן אביטל)
בר רפאלי (צילום: אלירן אביטל)