הבוקר של רוסלנה רודינה לא בדיוק נפתח בציוץ ציפורים אלא בהודעה אחת שהורידה לה את הלב. הדוגמנית קיבלה היום (חמישי) בשעה 8 בבוקר הועה מטעם משרד הבריאות ובה נכתב שעל פי חקירה אפידמיולוגית היא נכחה במשך כשעה לצידו של חולה קורונה מאומת. עוד נכתב כי על רודינה להיכנס לבידוד עד לסוף החודש ושעליה לדווח על מקום הבידוד למשרד הבריאות.

כשהילדים אצל אייל גולן: רוסלנה ואילנית משתפות פעולה - לחצו כאן. 

רודינה המבוהלת בדקה ביומן וגילתה כי היום המתואר היה בכלל יום שבת, שבו לא יצאה מהבית כלל ושכל הנראה מדובר בטעות. הדוגמנית שיתפה את ההודעה ברשתות החברתיות וכך כתבה: "והנה הודעה שהקפיצה לי את הלב! ונכון שצריך להיות ממושמעים להוראות אבל יש גם גבול לאינספור טעויות!! כי מה קורה בסוף? החולים מסתובבים בחוץ והבריאים יושבים בבידוד! אז משרד הבריאות הנכבדים!! 17.10 היה יום שבת! וממש ממש לא הסתובבתי ולא הייתי ליד חולה מאומת, דווקא בשעה הזאת ישנתי צהריים בביתי".  

רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הדוגמנית כעת תצטרך ליצור קשר עם משרד הבריאות ולעדכן אותם בטעות הקריטית שעשו, אך מטעם הדוגמנית סיפרו ל-TMI שממשרד הבריאות אין מענה וכי היא מנסה להשיג אותם משעות הבוקר המוקדמות. עד שתקבל מענה ואישור כי מדובר בטעות, עליה להישאר בבידוד כפי שנקבע בהנחיות. ב-TMI מקווים שהבעיה תיפתר במהרה ושלא יהיו תקלות כאלו בעתיד!

מה עומד מאחורי הסטורי המסתורי של רוסלנה רודינה ואלה איילון? - לחצו כאן. 

רוסלנה רודינה (צילום: אלירן אביטל)
רוסלנה רודינה (צילום: אלירן אביטל)