מצד אחד מגיעים שבחים ענקיים לדוגמנית אלה איילון שהציגה בשבוע שעבר לוק חדש - שיער ורוד, כמחווה לחודש המודעות לסרטן השד. מהצד השני, כשנשאלה באינסטגרם שלה מי אחראי לצבע, ענתה "אריאל האחד והיחיד". כידוע, בשבוע שעבר ישראל הייתה תחת סגר, ונשאלת השאלה אם התספורת הייחודית הזו התבצעה בזום.

איילון סירבה להגיב.

אלה איילון (צילום: אלה אוזן)
אלה איילון (צילום: אלה אוזן)

> לידיעת משלמי האגרה לשעבר והמעריצים המודאגים שהתקשרו ללא הרף לליאורה ושאלו לאן נעלם אחד מחמשת כוכבי התוכנית "זהו זה" שחזרה למסכים, דבל'ה גליקמן: שאול פרחים פרח לחו"ל לצילומי סדרה בכיכובו.

דבלה גליקמן ושלמה בראבא (צילום: רפי דלויה)
דבלה גליקמן ושלמה בראבא (צילום: רפי דלויה)

> כמה ציפורים נקשו השבוע על חלונה של ליאורה ולחששו כי מי שתוארו כזוג החם של השנה - שמעון ריקלין (ערוץ 20) ואלונה בר און (מו״לית "גלובס") - מצפים לכאורה לביקור החסידה. 

ריקלין, אפשר להגיד מזל טוב? 

״אין לי מושג למי יש אינטרס לספר כזה דבר. קשקוש מקושקש, פשוט בדיחה, בחיי. אם היינו ביחד והיינו רוצים ילד, קודם כל היינו מתחתנים. ככה זה מהמקום שאני בא ממנו. תראי אותה ברחוב ותגידי בעצמך אם היא בהריון״.

אלונה?

"א. התשובה היא לא. ב. זה מתחת לכל ביקורת להיכנס לרחם של אנשים. ג. ממליצה להחליף את האנשים סביבך. הם מפילים אותך בפח, במודע או שלא".

שמעון ריקלין (צילום: משה שי פלאש 90)
שמעון ריקלין (צילום: משה שי פלאש 90)

> עמותת לב זהב מקיימת פרויקט התנדבותי לסיוע במצבי משבר והפגת בדידות בקרב קשישים בקהילה. אבישג מעודה, עובדת סוציאלית ראשית בעמותה, יחד עם פרופ' רבקה יעקובי וסטודנטים לתואר שני בפסיכולוגיה רפואית מהמכללה האקדמית תל אביב-יפו מלווים באופן צמוד קשישים מכל רחבי הארץ. 

הפרויקט יועד להתקיים במשך שישה שבועות, אבל בעקבות ההצלחה הוא יימשך ארבעה חודשים רצופים.