אדל היא אחת הזמרות המוערצות ומעוררות ההשראה בעולם, זה כבר ידוע. הקול הגרנדיוזי והאישיות הכובשת וחסרת המעצורים, בשילוב עם פרידות כואבות ולהיטי ענק הפכו אותה לסמל סטטוס לנשים רבות וגם גברים ברחבי העולם. אולם, אירוני ככל שישמע, אדל ידועה כאחת שלא חובבת במיוחד את אור הזרקורים ובין אלבום לאלבום היא נעלמת למספר שנים בהן היא מסרבת להתראיין ולהצטלם בפומבי.

מאז 2015, אז יצא אלבומה האחרון ("25"), הזמרת הגדולה לא הוציאה שירים, מיעטה להתראיין ולא הצטלמה בפומבי כמעט בכלל. במהלך כל הזמן הזה, כלי התקשורת השונים ברחבי העולם שמו לב לדבר אחד בולט במיוחד- הירידה המאסיבית במשקל של הכוכבת שתמיד דאגה לחשוף את גופה ולהתהדר בו כדי לשמש דוגמא לנשים בכל הגזרות והצורות. 

View this post on Instagram

A post shared by ᴀᴅᴇʟᴇ (@adelequeen_) on

אמש (שבת), לאחר תקופה ארוכה, הופיעה אדל בגזרתה החדשה על בימת ה-SNL, תכנית הסאטירה הנצפית ביותר בארצות הברית ודיברה על המשקל, על הפרידות שעברה ואפילו על האלבום המצופה שלה. את המונולוג שלה פתחה אדל בהתייחסות לשינוי הלוהט שעברה: "אני יודעת שאני נראית קצת שונה מאז הפעם האחרונה שנפגשנו. בגלל הגבלות הקורונה הורשתי להביא איתי מעט ציוד ולכן יכולתי להביא רק חצי ממני, וזה החצי שבחרתי" אמרה וצחקה על הירידה שלה במשקל, שעל פי הערכות מסתכמת בכ-45 קילוגרם.

View this post on Instagram

A post shared by ᴀᴅᴇʟᴇ (@adelequeen_) on

בהמשך הוסיפה שהיא הגיעה לתכנית בגלל שחוותה הרבה פרידות כואבות בחייה- הראשונה בגיל 19 שהיתה קצת מפורסמת, השניה בגיל 21 שהיתה אפילו יותר מפורסמת והאחרונה בגיל 25 שהיתה מאוד מפורסמת, ובכך התכוונה כמובן לשלושת אלבומיה המפורסמים ועטורי הפרסים.

View this post on Instagram

A post shared by Adele (@adele.club) on

ומה לגבי האלבום הבא אתם שואלים? "האלבום שלי עדיין לא גמור" אמרה הזמרת וגרמה לכל המעריצים לפתח ציפייה אפילו יותר גדולה למוזיקה חדשה ממנה. מערכת TMI רוצה רק להוסיף שבכל משקל, בכל גזרה ובכל צורה, היא נפעמת מאדל כל פעם מחדש.

וככה היא נראתה בפעם הראשונה שלה באותה תכנית. אדל גרסת 2008 (צילום: NBC Gettyimages)
וככה היא נראתה בפעם הראשונה שלה באותה תכנית. אדל גרסת 2008 (צילום: NBC Gettyimages)