שוקינג ניוז: לירן דנינו וטיילור מלכוב, זוג האוהבים הצעירים, נאלצו להיפרד לימים הקרובים, כי דנינו ארז פקלאות ונסע לחופשה מפנקת במיקונוס - בלי זוגתו. בעוד דנינו ומלכוב עוד לא יצאו לחופשה הראשונה שלהם יחד מחוץ לגבולות ישראל, בחר דנינו לטוס בלי בת הזוג הטרייה שנותרה בסגר של ישראל. אבל לא תאמינו עם מי יבלה הזמר את הימים הקרובים באי האקזוטי ביוון, כי ממש כמו בסצנת בלהות מתסריט אימים עבור מלכוב, דנינו ינפוש יחד עם האקס המיתולוג של מלכוב, בן זיני.

השניים הוזמנו יחד עם ידוענים נוספים לחגוג את יום הולדתו של איש העסקים עידו חג'ג' שרכש כרטיסי טיסה לכל חבריו ברי המזל, וסגר מלון מפנק לאורחים, כפי שהוא נוהג לעשות מדי שנה. אז מדוע מלכוב לא הצטרפה לחגיגה עם דנינו, האם בגלל שבן זיני הוזמן? או שמא צרות בגן עדן האוהבים הצעירים?

דורון מירן, עידו חג'ג', לירן דנינו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דורון מירן, עידו חג'ג', לירן דנינו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אז זהו שלא. השנה להבדיל מהשנים הקודמות חוגג חג'ג' מסיבה לבנים בלבד ונשות האורחים לא הוזמנו. גם לפני כשנה נפש דנינו ביוון בחגיגות יום הולדתו של חג'ג', רק שאז הורשו הנשים להגיע ודנינו בילה עם זוגתו דאז עומר נודלמן. עכשיו נותר להמתין בסבלנו ולגלות איך עבר המפגש הדרמטי הראשון בין הטרי של מלכוב לאקס המיתולוגי. 

בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן זיני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)