עדי ביטי השיקה בימים האחרונים את הקליפ החדש לשיר שלה "חמסה חמסה". בקליפ נראית ביטי יחד עם רקדניות נוספות לבושות בהלבשה תחתונה סקסית ואוכלות סושי המונח על גופה של אישה אסייתית השוכבת במרכז השולחן בהלבשה תחתונה. יש מי שלא אהב את המסרים בקליפ ביניהם חברת הכנסת תהילה פרידמן שהאשימה את הזמרת הצעירה כמי שמחזקת את תרבות האונס.

פרידמן ממפלגת "כחול לבן" כתבה: "גם נשים יכולות לחזק את תרבות האונס. עובדה, ביטי, אני יודעת שהמטרה הייתה שנצייץ ונדבר על זה. תאמינו לי שהייתי מעדיפה לא לתת לה את התענוג. אבל אני יודעת שהילדים שלי יראו את זה בכל מקרה. זו לא תרבות, זו לא אמונות, זאת סכנה ברורה ומידית עבורנו ועבור הבנים והבנות שלנו להיפגע ולפגוע, מחליא". 

תהילה פרידמן (צילום: קמפיין כחול לבן)
תהילה פרידמן (צילום: קמפיין כחול לבן)

עדי ביטי מסרה ל-TMI בתגובה: "למערכת נגמרה הקורונה? יש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום, מפעלי חיים של אנשים קורסים - והגברת תהילה בזה עוסקת. מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת. עצוב שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או בנות הטאליבן". 

עדי ביטי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
עדי ביטי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

"איפה חופש הביטוי, חופש האומנות, וזכותו של כל אדם להתלבש ולהצטלם כרצונו. פוליטיקאים מציירים את האמת כפי שבא להם. האמת היא שהעיניים רואות מה שהן רוצות לראות ולראות בכזה קליפ שיסודו הוא אומנות ומוסיקה, מקור לגיטימי ל״תרבות אונס״, מדובר בדמיון מעוות ביותר וניתוח סיטואציה בצורה לקויה. בקליפ ניתן לראות גברים, נשים, גברים על עקבים, כהי עור, בהירי עור, אסייתים ועוד כל מיני דמויות מגוונות שכל אלה הם פני כל החברה הישראלית. שום איבר מוצנע לא נראה בקליפ. הייתי מציעה לה גם לסגור את חוף הים אם כך". 

עדי ביטי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
עדי ביטי (צילום: צילום מסך יוטיוב)