אסי עזר פנה הבוקר (שלישי) אל כתבי הרכילות והכריז כי אחת העוקבות המפורסמות שלו הסירה לו עוקב באינסטגרם. "דרמה בביצה, תפסתי סלבריטאית מוכרת מאד שהורידה ממני עוקב. אני מודיע לך כאן חד משמעית גברת - אם את לא מחזירה לי עוקב במידי, אני עושה ממך קציצות, אופירה אסייג סטייל".

עוד הוסיף וכתב: "אני נותן לך שעה לחזור בך גברת" ופנה לעוקבים לנסות להמר מי האמיצה. העוקבים מיהרו לנחש מי הידוענית שהעזה להסיר עוקב מהמנחה המשעשע ועזר מיד שם סוף לשמועות, כשקבע שזאת לא בר רפאלי כי הם כרתו הסכם שלום מפתיע ומרגש, ולא רותם סלע שאחרי תקרית הקפה וההרפס לא תסיר ממנו עוקב לעולם, לא בר זומר חברתו הטובה ולא אופירה אסייג כי ביום שאסייג תסיר הוא יתחבא בארון כי בחיים לא יתעסק עם הבולדוזר הזאת, לפי דבריו.

ההודעה הקשה שהקפיצה לרוסלנה רודינה את הלב - לחצו כאן. 

אסי עזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אסי עזר, אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי עזר, אופירה אסייג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לבסוף חשף עזר שהידוענית היא לא אחרת מהדוגמנית רוסלנה רודינה. רודינה לטענתה הסירה בטעות ומיד תיקנה את הטעות המרה והחזירה לו עוקב. אלא שבתגובה שהעלתה רודינה לפרשה המטלטלת, חשפה הדוגמנית כי שלחה לנייד של עזר הודעות שעליהם לא השיב ותירץ זאת בהחלפת מספר. אז האם רודינה הסירה עוקב לעזר בטעות או בגלל שנפגעה שלא השיב לה להודעות? תחליטו אתם.

כשהילדים אצל אייל גולן: רוסלנה ואילנית משתפות פעולה - לחצו כאן. 

רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)