רגע לפני שישודר הערב פרק נוסף של "אהבה חדשה", הרשת כבר סוערת בעקבות הפרומו בו השידוך של נועה יונני, אורן בן שמשון, החליט להגיד לנועה כסיף את דעתו עליה ודיבר איתה על כמות הגברים איתם שכבה בעברה. מנחת התכנית לירון ויצמן לא יכלה להישאר אדישה לדברים שנאמרו בשיחת הבנות בזמן הצילומים ופרצה בדמעות. 

רגע לפני שהפרק יעלה היום (שלישי) החליטה ויצמן לשתף בתחושות ושלחה מסר חד משמעי לבן שמשון, וכך כתבה: "‎יש לי וידוי שאני מניחה שלא יפיל אתכם מהכיסא - השנים בטלוויזיה הפכו אותי לאדם די ציני. כלומר אישה די צינית. לא מתרגשת בקלות, לא מזילה דמעות בקלות, בטח לא כשהמצלמות דולקות ואני בתוך הדבר המהונדס למשעי הזה שנקרא ריאליטי. ‎אבל יש רגעים, בתוך הדבר, כשהמציאות מצליחה לחדור פנימה ואין סיכוי להישאר אדישה. התמונות האלה הן מהבוקר ההוא שישבתי מול נעה כסיף ונועה יונני, על הסט של ׳אהבה חדשה׳ והבנתי שעבר עליהן ערב קשה מאד. אבל לא סתם קשה מהסוג של 'הוא לא מספיק טוב, אני לא מספיק בשלה'. קשה באמת".

"שרלילה ברמות, מסכנים ההורים שלך": נועה כסיף מ"אהבה חדשה" מותקפת ומחליטה להחזיר באש - לחצו כאן. 

אורן בן שמשון בביקורת על נועה כסיף ב"אהבה חדשה" (באדיבות רשת 13)

"אחד הגברים פגע בהן בעוצמה, בלי סיבה. ‎בתוך הצילומים, עם עשרות אנשי צוות מסביב, פתאום ראיתי רק את האישה הפגועה שעמדה מולי.
‎את נעה. ‎הרבה פעמים נשים, גם כאלה שמחשיבות את עצמן חזקות ומצליחות, גם אני, נאלמות דום מול גברים. גברים כאלה, שרגילים לשלוט ולהשפיל, שרגילים לפעול מתוך השוביניזם שמושרש עמוק בנימים שלהם, שחושבים שמותר להם להגיד הכל, להתנהג ולהתנהל איך שבא להם. ואנחנו הנשים? אנחנו כבר נסתדר עם זה. נבלע את זה. נכיל. הכי חשוב להכיל. ‎אז לכל הנשים, שהן ללא ספק המין המועדף עלי (אפליה מתקנת! סבבה?), גבר שמדבר אליכן לא יפה, משפיל, מקטין ומסרס, לעולם לא יהיה באמת גבר. ‎פרק חשוב יש הערב. ממליצה שתצפו".

View this post on Instagram

A post shared by Liron Weizman (@lironweizman) on

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שבן שמשון מסתבך במסגרת התכנית לאחר שפורסם כי בעברו היסטוריה של איומים, דבר שהסתיר מהפקת התוכנית. על פי הפרסום ב"ישראל היום" ב-2014 איים על בן הזוג של חברתו לשעבר וב-2010 אף איים על זוגתו דאז ודרש ממנה לפתוח לו את הסלולרי שלה וצעק עליה "אם לא תתני לי את הקוד אני אשבור לך את הטלפון". בן שמשון הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון בכתב אישום שייחס לו עבירות של פגיעה בפרטיות ועבירות איומים ובאותה שנה אף הורשע בעבירות של העלבת שוטר ואיומים.

עוד לפני שנחשף עברו האלים: משתתף "אהבה חדשה" עצבן את הצופים - לחצו כאן. 

אורן בן שמשון, נועה יונני (צילום: צילום מסך רשת 13)
אורן בן שמשון, נועה יונני (צילום: צילום מסך רשת 13)