אם במקרה פספסתם, אז מלכת הטראש קים קרדשיאן חגגה בשבוע שעבר את יום הולדתה ה-40 והחליטה לקחת את כל משפחתה וחבריה הקרובים לחגיגות באי פרטי שמיקומו נשמר בסוד אפילו מהאורחים, עד הרגע האחרון. קרדשיאן שיתפה אתמול (שלישי) בתמונות שלה בבגד ים ובתמונות שלה ושל החוגגים איתה מיום ההולדת.

בתמונות אפשר לראות את אמא קריס עם בן זוגה הצעיר ממנה ב-30 שנה, קורי גמבל, האחיות קנדל ג'נר, קורטני וקלואי קרדשיאן ואפילו האח שלא אוהב להיחשף יותר מדי, רוב קרדשיאן. גם האקס של קורטני, סקוט דיסיק נכח באירוע יחד עם בנו מייסון. למקרה שתהיתם האם בעלה של קים, קניה ווסט החליט להבריז כיוון שלא הופיע בתמונות, אז נספר לכם כי הוא הגיע באיחור לאירוע ולכן לא לקח חלק בתמונות מעוררות הקנאה. 

מטוס פרטי ואי מבודד: חגיגות יום הולדת 40 של קים קרדישאן נחשפות - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

This is 40!

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

מי שבלטה בהיעדרה היא האחות הצעירה והעשירה מכולם, קיילי ג'נר שהחליטה לוותר על החגיגות באי הפרטי, אולי כדי לא להוציא עיניים למעריצים, שלא יכולים לטוס בימים אלו בעקבות סגר הקורונה. נראה שההחלטה של ג'נר הייתה נכונה, כי קים קיבלה תגובות קשות ברשתות החברתיות בעקבות שיתוף התמונות והעובדה שכתבה את הדברים הבאים: "גיל 40 מרגיש כל כך צנוע ומבורך. לפני הקורונה, אני לא חושבת שאף אחד מאיתנו באמת העריך את המותרות של לטוס ולהיות יחד עם המשפחה והחברים בסביבה בטוחה".

עוד הוסיפה וכתבה קים: "אחרי שבועיים בהם ביקשתי מכולם להיכנס לסגר, הפתעתי את המעגל הפנימי הקרוב ביותר שלי בטיול באי פרטי בו נוכל להעמיד פנים שהדברים נורמליים רק לרגע קצר. רקדנו, רכבנו על אופניים, שטנו בקיאקים, ראינו סרט על החוף ועוד כל כך הרבה דברים. אני מבינה שעבור הרבה מאוד אנשים הדברים האלה לא בהישג יד, אז אני מלאה בענווה על כמה שיש לי פריבילגיה בחיי". 

קים קרדשיאן בת 40: התחנות החשובות בחייה של הכוכבת הכי גדולה בעולם - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

התגובות הקשות לא איחרו לבוא ובין היתר נכתב: "המגפה נעלמה? הלוואי שמישהו היה אומר לי שאפשר לעשות מסיבות ענק" או "אנוכי מאוד כשאנשים מתים ומאבדים את מקום עבודתם. אני גם בספק שכל ה-20+ אנשים שהשתתפו בחגיגות היו בבידוד לפני כן". עוד נכתב: "האליטה החברתית לא צריכה לשמור על מרחק או להקפיד על מסכות. צבועים". 

אמה של קים, קריס שחזרה מהחופשה באי המבודד מוקדם מהיתר, הגיבה בעקיפין על הביקורת הקשה בסטורי של בתה קיילי, שכאמור נעדרה מהאירוע המעורר מחלוקת ואמרה: "אני חושבת שהחיים קצרים ועלינו לחיות את חיינו הטובים ביותר ולעשות דברים שאנחנו באמת רוצים לעשות בחיינו, כי אנחנו לא יודעים מה יקרה מחר". 

קריס ג'נר מגיבה לביקורת על חגיגות יום ההולדת של קים