הרב רונן שאולוב הידוע בדעות גזעניות העלה סרטון לערוץ היוטיוב שלו, המתייחס לקליפ המשותף של סטפן לגר ואיתי לוי וכינה את לגר "גוי מסריח". בסרטון שהעלה אמר הרב את הדברים הבאים: "היום יש קליפים של שני בחורים אחד מהם גוי מסריח, בשרו בשר חמורים, אנשים שרים עם גוי, הפכו את הנוער לגויים, טמאים הפכנו להיות, בגללם, בגלל קליפים של שני גברים שמזמינים לבריכה, בעירום עם שתייה, אלכוהול, סמים בקליפ אחד, והוא מתגאה הזמנתי רק בנות. מה קרה לנו? השתגענו, איבדנו צלם אלוקים".

לגר שנולד בישראל, לא נותר אדיש לאמירות הקשות של הרב והגיב בסרטון: "הרבה הסבירו לי ושלחו לי הודעות שזה לא ככה, אני יודע שזה לא ככה בכללי, ויש לי הרבה מעריצים אפילו דתיים, ואני יודע שמכבדים אחד את השני לא משנה מה. אדם במעמד כזה שמלמד על דת וערכים עושה בדיוק ההיפך ממה שהוא מציג. חבל, צריך לכבד אחד את השני, ואני מתייחס רק לחלק שלי בסרטון הזה, ומה שנאמר שם היה מזעזע אז הייתי חייב להגיב לזה. אי אפשר לא להתייחס לזה. אני אוהב את כולם לא משנה מה הדת, גזע, כולנו בני אדם תזכו רק בטוב ואל תכנסו לדברים האלה".

סטפן מגיב לדבריו הקשים של הרב נגדו

שיר פינטו, מנהל יח"צ של לגר, הוסיף: "לאמירות מהסוג הזה אין שום מקום בחברה הישראלית בשנת 2020. אנו מצרים על כך שיש אנשים שבוחרים להתבטא בגזענות , תוך פיזור רע ושנאה בתוך החברה הישראלית. סטפן לגר הוא ישראלי גאה, שנולד בישראל, התחנך בישראל ושירת בצה"ל. הוא מוזיקאי מחונן שמחבר בין כל הגילאים, הדתות והמגזרים, וכך ימשיך לעשות".

סטפן לגר, איתי לוי (צילום: ארן חן צלמים)
סטפן לגר, איתי לוי (צילום: ארן חן צלמים)