הדוגמנית המצליחה, נטלי דדון, מקבלת על בסיס יומי תגובות קשות בנוגע למראה שלה, לטיפול בילד שלה - ריף, לזוגיות שלה עם איש העסקים עמית פרליס ועוד. אחרי ששיתפה בתמונה טופלס שלה באמבטיה וקיבלה תגובות קשות עליה, החליטה דדון לשתף איך היא מרגישה עם השיימינג האין סופי כלפיה ואיך החליטה להתמודד איתו.

דדון שיתפה את עוקביה היום (חמישי) וכתבה: "עוד טקסט מפעם: (רלוונטי לצערי גם להיום) קח מוצץ ושתוק!!! ולא אני לא מתכוונת לפץפץ הוא ילד טוב. קצת פחות נגוע מאיתנו, קצת הרבה פחות שוחה בתוך לשון הרע. או ששוחה אבל עוד לא יודע! בחיים האלו ובכלל עוד מילדות צמחתי מתוך שמועות כאלו ואחרות. למדתי לטשטש רעשי רקע ולשדר עוצמה. זייפתי עד שהדבקתי את עצמי בחוסר אכפתיות. עד שצץ לו הביטחון והאהבה העצמית דרך עבודה קשה. אבל זה לקח המון זמן, דמעות ואיסוף של עצמי מחדש!!! שמעתי על עצמי אמירות שרצו מפה לאוזן סתם כי זה מגניב להראות שיודעים ומכירים כשבכלל לא, אולי כי נגמרו נושאי השיחה בשולחן, אולי כי לפעמים צריך שעיר לעזאזל כדי להרים לעצמנו... והרי בסה"כ מה זאת שיחה בין חברים".


עוד הוסיפה דדון: "מה כבר יכולה לעשות מילה? אנחנו אנשים טובים, סתם ישבנו בינינו לבין עצמנו וקשקשנו. היא עושה סמים, היא עדיין מקיאה, היא יוצאת עם גבר נשוי ועם כמה במקביל, יש לה ספונסרים, היא עשתה ילד לפרסום, היא גנבה בן זוג לחברה, כולה סיליקון ואיזו מזעזעת מה העניין בה בכלל, אמא רעה שמשתמשת בילד שלה, היא דפוקה כזאת, בחיים לא תהיה לה משפחה, רזה מידי, שמנה מידי, כמה טיפולים יצטרך הילד שלה, אני באמת צריכה להמשיך?!? אין סוף לזוהמה!!! הבנתם את התמונה. נראה לי שאין סוף למילים שהצליפו וסרבו לדעוך".

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

"לפעמים נשברתי בעטתי ונלחמתי. ניסיתי להראות ולהסביר ולצעוק שהמציאות כל כך הפוכה. עד שהבנתי שאני נלחמת בענן. תמיד שמעתי: די נטלי, על מי את שמה בכלל ותהיי חזקה ושתמיד ידברו... ואל תתני לזה במה ואין דבר כזה פרסום רע... את לא יכולה לשנות ת׳עולם!! לא מסכימה! נכון, אני לא יכולה לשלוט על הפה של העולם, אבל אני יכולה לסחוף אחריי אנשים לא רק לקנות את הקרם הבא לפנים או קולקציה חדשה לארון... אפשר וניתן להגביר את האור ולצמצם את החושך!", המשיכה דדון. 

נטלי דדון, עמית פרליס (צילום: אור גפן, יח''צ)
נטלי דדון, עמית פרליס (צילום: אור גפן, יח''צ)


הדוגמנית החליטה שלא תשתוק לתגובות הקשות וכתבה: "כל עוד ילדים רגישים מתאבדים פה אדאג לענות ו״לבזבז״ אנרגיות על תגובה כזאת או אחרת! זה בוער בי בבפנוכו!!! עור של פיל אין לי ולוקחת את זה היום למקום של הומור וחמלה! לקח לי זמן! אבל לא כולם מצליחים להתחזק מזה! תהיו אתם על הצד המשובח שבכם! אז מי בא איתי להיות שיא הקיטש ולשנות ת׳עולם????? כי אני כבר שם!!! #טוהרהמילה!".

נטלי דדון (צילום: דניאל קמינסקי)
נטלי דדון (צילום: דניאל קמינסקי)