הקליפ החדש של הזמרת הצעירה עדי ביטי "חמסה חמסה" הצליח לעורר תגובות רבות על אופיו הפרובוקטיבי. בין המגיבים הייתה גם חברת הכנסת מטעם מפלגת "כחול לבן", תהילה פרידמן שטענה כי הקליפ מעודד את תרבות האונס ואפילו "מחליא". ביטי לא יכלה לשמור על שתיקה אחרי דבריה והחליטה להגיב לה. 

עדי ביטי מסרה ל-TMI בתגובה: "למערכת נגמרה הקורונה? יש הרבה דברים להתעסק בהם בתקופה הקשה שאנחנו נמצאים בה. אנשים בלי עבודה, בלי יכולת קיום, מפעלי חיים של אנשים קורסים - והגברת תהילה בזה עוסקת. מסתבר שיש הרבה זמן פנוי בכנסת. עצוב שבשנת 2020 חברת כנסת בישראל חושבת שבנות ישראל צריכות להתלבש כמו באיראן או בנות הטאליבן". בעקבות תגובתה של ביטי היא זומנה לשיחת שימוע אצל מפקדיה, כיוון שהגיבה לדברים בניגוד להנחיות של דובר צה"ל וקיבלה חמישה ימי מאסר על תנאי. 

עדי ביטי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
עדי ביטי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

נראה שדבריה של חברת הכנסת, שחזרה בה מאז מהאמירות הקשות, לא מרפים מביטי והיא החליטה באמצעות עורכי דינה, שלומי וינברג ואביתר כהן, להשיב מלחמה. הזמרת שיגרה הבוקר (חמישי) מכתב הדורש מחברת הכנסת תהילה פרידמן להסיר את חסינותה המשפטית תוך 72 שעות על מנת שתוכל להגיש נגדה תביעת לשון הרע מקיפה. עורכי דינה של ביטי טוענים כי פרידמן הוציאה לשון הרע בפרסומיה המהווים "דברי הבל" ו"ניסיון טהרני ומגושם לקושש רייטינג".

עדי ביטי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
עדי ביטי (צילום: צילום מסך יוטיוב)