אביתר נגר כוכב "המירוץ למיליון" ובעלה של ליאן וינמן המשתתפת לצידו במירוץ, חשף מה קרה מאחורי הקלעים במירוץ למיליון ונשאר על רצפת חדר העריכה. בפרק המירוץ ששודר אמש (ראשון) במשימת הכדורגל בצ'ילה, ראינו את הפציעה של שני אלון. מה שלא הראו לכם זה את הפציעה של אביתר נגר מהצמד הכחול המצפים בימים אלה להרחבת התא המשפחתי עם ילד ראשון. 

אביתר נגר בחר לשתף עם עוקביו ברשתות החברתיות תיעוד מהפציעה הקשה שלו, שלא שודרה על המסך, וכתב: "הערב בפרק של 'המירוץ למיליון' שודרה הפציעה של שני, שאני מאחל לה מכל הלב החלמה מהירה. מה שלא ראו על המסך זה את הפציעה שלי מאותה משימה. קרע מלא ברצועה הצולבת הקדמית בברך ימין, אמר הפענוח אם.אר.איי. הפציעה הזאת גרמה לנו להתעכב והקשתה עלינו במירוץ בהמשך".

"שתול של ההפקה": הצל על הופעתו המפתיעה של ניר אבישי כהן ב"מירוץ למיליון" - לחצו כאן. 

נשאר על רצפת חדר העריכה: אביתר נגר נפצע

"אם עד עכשיו היה קשה, מהרגע הזה אני רץ בלי רצועה צולבת וצריך לבצע כל משימה ומשימה כמה שיותר טוב ומהר. החוויה של המירוץ הכניסה בי אדרנלין מטורף שלמרות הכאבים והפציעה המשכתי להילחם בכל הכוח ותמיד תזכרו שיש עוד מלא סיפורים שקורים במקביל ואתם לא רואים אותם על המסך. לפעמים החוויה האישית שלך כמתמודד במשחק לא מצליחה לקבל ביטוי בזמן המסך הקצוב והחוויה שלך שונה מהחוויה המשודרת. סתם חשבתי שתרצו לדעת אם אי פעם יצא לכם לצאת לאיזו הרפתקת דוקו ריאליטי מסביב לעולם. וגם זה הרגע להודות לאשתי שתחיה שמאחורי המסך מרימה ונותנת לי את הכח להמשיך את הטירוף הזה. רק קדימה בייבי".

ליאן ואביתר, המירוץ למיליון (צילום: אביב חופי)
ליאן ואביתר, המירוץ למיליון (צילום: אביב חופי)