בשקט בשקט מבלי שידענו עזבה גל גדות את ישראל יחד עם בעלה ובנותיהן וחזרה לאל.איי, מבלי שזכינו בכלל ללכוד אותה בעדשות הפפראצי. השחקנית הבינלאומית חזרה לעיר המלאכים לטובת צילומי הסרט החדש "Red notice", שישודר בנטפליקס בכיכובם של גדות, ראיין ריינולדס ודה רוק.

כעת מראה לנו גדות איך נראים מאחורי הקלעים של הצילומים לסרט הוליוודי בעידן הקורונה. ההנחיות נוקשות לשחקנים ולאנשי הצוות וההפקה וכוללים ריחוק, בידוד ממשפחותיהם וחבישת מסיכות על הסט. 

View this post on Instagram

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds) on

השחקנית הישראלית העלתה תמונות מסט הצילומים לצד הכוכבים ההוליוודים דה רק וריינולדס ולצד הצוות שחבש מסכות לאורך כל הצילומים וכתבה: "עכשיו שחזרתי הביתה, אני חייבת לשקף את הצילומים של החודשים האחרונים. בכדי לחזור לעבודה בזמן מגיפה זה הגיע עם הקרבה במיוחד מהצוות המדהים שלנו".

"היינו צריכים להיות מבודדים 24/7 ורק ללכת לסט וממנו. הצוות היה צריך להיות רחוק ממשפחותיהם למספר חודשים והם קרעו את התחת שלהם כדי שנוכל כולנו לצלם את הסרט, בזמן שאנחנו שומרים על הבריאות והביטחון של כולנו. אני כל הזמן מודעת לעובדה שדברים מיוחדים קורים רק כשיש כח קולקטיבי מאחורי זה. תודה רבה לצוות נוטיס, תודה לשותפים המדהימים שלי". 

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on