קשה מאוד היה לפספס את חגיגות יום הולדת 40 של מלכת הטראש קים קרדשיאן, שהחליטה לא לתת לקורונה להרוס לה את החגיגות כך שלקחת את בני משפחתה ומקבץ חבריה הקרובים ביותר למסיבה סודית ומושקעת במיוחד על אי בודד. קימי, שהונה מוערך בכ-800 מיליון דולר לא צריכה כמעט כלום בחיים, מה שהביא את בעלה קניה ווסט להתאמץ ולחשוב על מתנת יום הולדת מקורית והזויה לחלוטין.

למי שלא מעודכן נספר כי הבעל הספק מסור החליט להפתיע את אהובתו בהולוגרמה של אביה המנוח רוברט קרדשיאן שנפטר כשהייתה בת 23. דמותו בירכה אותה לקראת יום ההולדת העגול שלה תוך שהוא מספר כמה הוא גאה בה ובהישגים שלה. זה שקים הופתעה יכולנו להבין על פי הפרגון שלה באינסטגרם לבן זוגה ווסט, אבל מה לגבי אמא שלה קריס ג'נר, שנאלצה לראות את בעלה לשעבר חוזר לחיים?

קיילי ג'נר הבריזה מחגיגות יום ההולדת של קים באי הפרטי- לחצו כאן

קניה ווסט התנצל בפני אשתו: "קים אני יודע שפגעתי בך" -לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

 באופן מפתיע, במהלך תוכנית רדיו אמריקאית אליה התראיינה אתמול (שני) סיפרה המאמאג'ר שזה אחד הדברים היותר מרגשים שראתה. "לא ממש ידענו מה הולך לקרות. קראו לנו לחדר הסמוך ואמרו שלקניה יש מתנה. היה שם ממש חשוך, התיישבנו ואז זה התחיל. תוך שניה התחלנו לבכות, זה היה קשוח. ראיתי את זה איזה 20 פעמים, זה היה ממש טוב. קניה מלך המתנות והוא עבד על זה המון זמן. זה היה ממש משוגע". גנ'ר סיפרה כי ברגע שהסתיימה ההקרנה הראשונה היה ממש שקט בחדר "כל מה שיכולתי לשמוע זה את כל אחד ואחד מהנוכחים בוכה. זה היה מאוד מרגש. מאוד". רק אנחנו מצאנו את כל הסיטואציה מאוד מאוד קריפית?

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

קריס ג'נר (צילום:  Amy Sussman/E! Entertainment gettyimages)
קריס ג'נר (צילום: Amy Sussman/E! Entertainment gettyimages)