אביבית בר זוהר משפצת את הפנים (צילום מסך אינסטגרם)

למרות שאין באמת לאן לצאת והמסכה גם ככה מסתירה את כל הפנים, אביבית בר זוהר האישה וה'לוק היומי' ממשיכה לשפץ את הגוף שלה כשהפעם על המוקד- הפנים שלה. בעוד שרבות מנסות להסתיר את העובדה שהן נעזרות במדע כדי להישאר צעירות, כוכבת האח הגדול לשעבר חושפת ברשתות החברתיות את השינוי שעברה.

בר זוהר היא תוצר מוגמר של עבודה קשה ויקרה עד מאוד והיא מתפארת ברשימה אינסופית של שיפוצים מרשימים הכוללים בין היתר תוספות שיער באלפי שקלים, הגדלת שפתיים, ניתוח אף, הגדלת חזה, ניתוח פלסטי בישבן, ריבועים מלאכותיים שהשתילה בבטן ,כעת היא ממשיכה לתחזק את הלוק המושקע שלה. בשישי האחרון נכנסה לקליניקת האסתטיקה שזכתה בבר זוהר כלקוחה, וערכה כמה שיפוצים קלים בפניה. 

אביבית בר זוהר חושפת טראומה: "הוא פשוט התחיל לפוצץ אותי מכות"- לחצו כאן

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לא, היא עוד לא התחדשה בפנים אחרות אבל כן חיטבה את קווי הפנים שלה. בר זוהר, הסכימה לשתף עם עוקביה רק את חלק מהשיפוצים שעשתה ועידכנה שעברה חיטוב של עצמות לחיים וחיטוב קו הלסת. בשבוע שעבר קראתם כאן ב-TMI כי בר זוהר ותקוה גדעון התמודדו על תפקיד הנחית "האחות הדיגיטלית" של "האח הגדול" ועכשיו אחרי שקיבלה את הבשורה כי גברה על זוכת העונה האחרונה והיא הולכת לככב בתוכנית הנלווית לריאליטי המצליח, היא מכינה את הפנים לחזרה למסך.

View this post on Instagram

A post shared by Avivit Bar Zohar אביבית (@avivitbarzohar) on