למרות שהתחלואה גדלה, הקניונים ומרכזי הקניות עדיין סגורים, עולם התרבות מושבת, חנויות לא מורשות להכניס יותר מארבעה לקוחות והסגר עדיין בעיצומו, הזמרים בישראל חוגגים. הזמר ליאור נרקיס ציין אמש (ראשון) את יום הולדתו ה-44 ולרגל המאורע, חגג נרקיס באירוע פרטי בביתו המפואר בסביון. 

הזמר הזמין עשרות אורחים שהגיעו לשמח את חתן יום ההולדת, ולמרות שהשתדל לשמור על ההנחיות, הוא לא תמיד הצליח. הזמר ניסה להתחכם עם הנחיות משרד הבריאות כשניווט את המוזמנים למיקומים שונים בשטח ביתו. בתוך מבנה הבית היו עשרה אנשים ועוד 20 אנשים בחצר הבית. ההנחיות כזכור הם איסור התקהלות של מעל עשרה אנשים במקום סגור. הגיעו לחגוג לנרקיס הזמרים אייל גולן, דודו אהרון, משה פרץ, חיים משה שהופיע באירוע ואחרים ובזמן ששרו ביחד והעבירו את המיקרופון מאחד לשני, לא דאגו לשמור על עטיית המסכות. 

ליאור נרקיס נכנס לבידוד אחרי שפגש בחולה הקורונה הישראלי - לחצו כאן. 

חיים משה שר ביום הולדתו של ליאור נרקיס בניגוד להנחיות

כזכור, סרטונים של זמרים מופיעים באירועים שונים מגיעים מדי יום למערכת TMI, ביניהם סרטונים של עדן בן זקן, עדן חסון וגם ליאור נרקיס שלפני כחודשיים הופיע באירוע בר מצווה עם עשרות חוגגים שרקדו בצפיפות ולא עטו מסיכות. 

עופר מנחם מנהל יח"צ ליאור נרקיס מסר: "ליאור נרקיס חגג יום הולדת מצומצמת על פי ההנחיות של 20 איש בשטח פתוח בחצר ועשרה בשטח סגור. בו זמנית לא היו יותר מ-25 איש נוכחים באירוע עצמו לכן אין פה שום בעיה. אני מציע שתבדקו את המקורות שלכם טוב יותר". 

דודו אהרון, משה פרץ, אייל גולן. ארכיון (צילום: אלוני מור)
דודו אהרון, משה פרץ, אייל גולן. ארכיון (צילום: אלוני מור)