אולי זה רק TMI שלחוץ מהקורונה ומסתגר בבית כבר חודשים ארוכים, מתבודד מכל העולם וחבריו, אבל נראה כי הסלבס בארצנו ממשיכים לצפצף על הנחיות משרד הבריאות. אחרי ליאור נרקיס שחגג בביתו יום הולדת בניגוד להנחיות עם זמרים מהז'אנר הים תיכוני כמו אייל גולן, דודו אהרון, משה פרץ ואחרים כפי שקראתם ב-TMI אתמול (שני) לראשונה, כעת גם הדוגמנית שיר אלמליח והשחקנית מגי אזרזר מפרות את ההנחיות. 

שמרו על ההנחיות? ליאור נרקיס חגג יום הולדת עם כל כוכבי הזמר הים תיכוני - לחצו כאן. 

מבלי ששמנו לב, הדוגמנית שיר אלמליח שבה לישראל אחרי שהות ממושכת באיטליה, יחד עם בעלה, מייקל זנזורי ובנם המשותף שם בילו זמן איכות עם משפחתו של מייקל. אלמליח נחתה בישראל היישר לחגיגות חברה הטוב המאפר אדם משאלי, שלאירוע הגיעה יחד עם חברתה הטובה השחקנית מגי אזרזר

מגי אזרזר, שיר אלמליח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מגי אזרזר, שיר אלמליח (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האירוע נערך תחת כיפת השמיים עם כמות שלא עלתה על 20 אורחים, כפי המותר על פי ההנחיות. אלא שאלמליח ואזרזר לא שמרו על ההנחיות ובילו לצד אורחים נוספים באירוע מבלי לשמור על ריחוק עם חיבוקים ונשיקות ובנוסף לא הקפידו על עטיית מסיכות במהלך האירוע. 

נטע הר לב, אשת יח"צ שיר אלמליח, מסרה: "שיר מקפידה מאד על ההנחיות ואינה מרבה לפקוד אירועים. מדובר במסיבת יום מצומצמת של 14 איש בלבד, בהם חבריה הקרובים של שיר שהיא פוגשת תדיר . גם ביום הולדת נשמרו כל ההנחיות. המסכה ירדה ששיר צילמה סטורי מזל טוב ובזמן הארוחה. שנהיה בריאים כולנו".

מגי אזרזר עוד לא מסרה את תגובתה בעת פרסום הידיעה.

מגי אזרזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מגי אזרזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שיר אלמליח, מגי אזרזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שיר אלמליח, מגי אזרזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)