בחודש פברואר 2019 הרשת התפוצצה כשנודע כי החברה הכי טובה של קיילי ג'נר, ג'ורדין וודס, נצפתה מתנשקת עם לא אחר מאשר בן זוגה של קלואי קרדשיאן, טריסטן ת'ומפסון. האחיות החרימו את וודס שהיתה לבת משפחה, העוקבים זעמו עליה ומי שהיתה לדמות דומיננטית בחייהן של הבנות המפורסמות בעולם, ננטשה בין רגע ונשארה מאחור כמעט בלי כלום.

כבר אז הציבו בנות המשפחה עובדה גמורה- את יכולה להיות החברה הכי טובה שלנו, אבל לעולם אל תתעסקי איתנו. לכן כשחברה נוספת מתראיינת ומכחישה בגידה וחוסר אמון ואף טוענת שקניה ווסט שטף לכולן את המוח נגדה, ב-TMI יתייצבו לתת לכם את כל הפרטים העסיסיים של פרשת הדגל החדשה מבית היוצר של הקרדשיאנ'ס - ג'נר:

לארסה פיפן היא אשת חברה הוליוודית שבעשור האחרון ידועה כאחת החברות הכי טובות של קים קרדשיאן ואחיותיה. פיפן נצפתה לא פעם בתכנית הריאליטי המשפחתית והיתה לחברה קבועה בחופשות המשפחתיות והמתוקשרות של המשפחה, אלא שבחודש יולי האחרון שמו לב מעריצים שכל האחיות הסירו עוקב מפיפן וזו בתגובה הסירה בחזרה עוקב מכולן. שמועות החלו להתפשט ולא פעם נטען שפיפן יצאה עם טריסטן אחרי הפרידה מקלואי ובכך גרמה לכולן לנתק איתה קשר. 

View this post on Instagram

A post shared by Larsa Pippen (@larsapippen) on

View this post on Instagram

A post shared by Larsa Pippen (@larsapippen) on

עכשיו, מתראיינת פיפן לפודקאסט של "Hollywood Raw" ופותחת הכל על הריב בינה לבין הבנות. במהלך הריאיון סיפרה כי היא אכן יצאה עם טריסטן בעבר אך מעולם לא התקרבה אליו מאז שהחל לצאת עם קלואי: "אני הכרתי אותו לכולם במסיבה שקים אירחה ושבוע אחר כך הוא כבר התחיל לצאת עם קלואי. הייתי לגמרי בסדר עם זה. אני לא רודפת אחרי מה שלא שלי. טוב לי לגמרי עם עצמי לבד" אמרה ופתחה תיבת פנדורה שרק הלכה וגדלה בהמשך הפודקאסט.

השיא של הריאיון התוקפני הגיע כשזו האשימה את קניה ווסט בכך שהסית את כל המשפחה כנגדה במכוון: "קניה העביר את כל המשפחה שטיפת מוח וגרם להם לחשוב עלי דברים שאני אפילו לא יודעת איך להסביר אותם. הוא היה נוהג להתקשר אלי בארבע-חמש לפנות בוקר. אני האדם שענה לו כשהוא היה צריך לפרוק זעם. הייתי אומרת לו שאני אוהבת אותו ושדברים יסתדרו אבל אולי בגלל שחסמתי אותו בנייד כי לא יכולתי להכיל את השיחות האלה יותר, זה עיצבן אותו. אז הוא הלך ואמר עלי דברים. אם בן אדם הוא כל כך לא יציב ומתנדנד בכזאת קלות, אני אמורה להיפגע? לא יודעת. אבל האם נפגעתי? כן".

View this post on Instagram

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

אם כל זה לא הספיק, החליטה פיפן להמשיך בכל הכוח ועברה לבת הזקונים של המשפחה, קיילי ג'נר כשהיא הודפת שמועה נוספת שאומרת כי היא יצאה גם עם הראפר טראוויס סקוט לאחר שזה וג'נר נפרדו, ולא חסכה במילים: "ערב אחד נתקלתי בטראוויס במועדון, הוא התקשר לקיילי ואמר לה שהתחלתי איתו. זה מעולם לא קרה כמובן אבל הם ישר אמרו  'קניה אמר עליה ככה וככה אז זה הגיוני שהיא התחילה איתו'. לא יודעת אולי הוא הוזה. הוא תמיד עושה ראפ על כמה שהוא הכי מסטול בחדר אז אולי הוא באמת היה הכי מסטול בחדר."

View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

מקורבים למשפחת קרדשיאן מסרו כי לארסה והקרדשיאנ'ס לא חברות יותר. "הן לגמרי התפצלו. האחיות מרגישות שלארסה לא מביאה את האנרגיה הכי טובות לחברות שלהן . לאף אחד אין תחושות רעות כלפיה אבל הן פשוט מרגישות שאין צורך יותר להשאר קרובות".

פעם בסטי'ז תמיד בסטי'ז? כנראה שלא(צילום:  gotpap/Bauer-Griffin gettyimages)
פעם בסטי'ז תמיד בסטי'ז? כנראה שלא(צילום: gotpap/Bauer-Griffin gettyimages)

View this post on Instagram

A post shared by Larsa Pippen (@larsapippen) on