שום דבר לא יעצור את המנחה מעיין אדם, גם לא זה שהיא נפרדה בחודש שעבר מבן זוגה, כוכב "האח הגדול", אסיף אלקיים בפעם השנייה וככל הנראה הסופית, לאחר שניסו לתת צ'אנס לזוגיות ביניהם. כזכור, השניים נפרדו לפני כניסתו לבית "האח הגדול" לפני קצת יותר משנה מכיוון שאדם בת ה-33 בשלה לעבור לשלב הבא ולהקים משפחה, לעומת אלקיים בן ה-28 שעדיין לא ממהר לשום מקום.

אדם החלה בתהליך הקפאת ביציות לפני מספר חודשים, כשעוד השניים היו יחד ושיתפה שעלתה מספר קילוגרמים בעקבות ההליך. לפני כשבועיים התראיינה בתכנית הרדיו של נלי תגר ולירון ויצמן, שם אמרה כי "אני בתחושת חסר, אני מרוויחה הרבה כסף, אני עובדת אני מצליחה אני מוקפת בחברים, משפחה אני מגשימה את כל החלומות שלי אבל יש לי חור בלב. וזה לא יעזור כשאת באה הביתה זה מה שמשנה. את רוצה משפחה, את רוצה לנסוע לטיול, ובעל שרואה כדורגל וילדים עם נזלת בגדול זה החלום".

מעיין אדם בסבב הראשון (צילום: אינסטגרם)
מעיין אדם בסבב הראשון (צילום: אינסטגרם)

המנחה שיתפה היום (שלישי) את הסבב השני שהיא עוברת בהקפאת הביציות, תוך שהיא בוכה מהתרגשות כשהתבשרה שיש לה זקיקים רבים בשחלות, שהימצאותם מאפשר את הכניסה להריון וכתבה: "מאוד מתאפקת לא להעלות פה מה אני עוברת כי שומרת הכל לדוקו. אבל אני בכזה היי שאני לא יכולה להתאפק".

אדם תעבור את תהליך הקפאת הביציות יחד עם צוות ההפקה בדוקו שיתעד את הכל. המצלמה תיכנס לרגעים הכי אינטימיים כולל הבדיקות, ההזרקות, שאיבת הביציות והתוצאות, וילווה בשיחות של אדם עם מומחים שונים ביניהם מומחה פיריון, חוקר תרבות, נשים שעברו את התהליך ועוד. הדוקו צפוי לעלות לאוויר לקראת סוף שנת 2020 וטרם ידוע האם ימכר לאחת מזכייניות השידור או שאולי יעלה בפורמט אינטרנטי. כך או כך, ב-TMI מאחלים בהצלחה למעיין בתהליך! 

מעיין אדם מסרה ל-TMI: "ככל שנכנסתי עמוק יותר לתהליך כך התבהר לי כמה דיסאינפורמציה יש בתחום, כמה הסטיגמה לגביו מעוותת, כמה זה מרחיק נשים מניצול ההזדמנות. כמה כאב יחסך, אם רק תעלה המודעות.החלטתי שאני מניפה את הדגל הזה הכי גבוה - בטלוויזיה, בדוקו שיעלה בקרוב ביוטיוב, ובעיתון. לו היה אפשר להתקהל הייתי פותחת מופע בפארק הירקון". 

בוכה מהתרגשות: מעיין אדם בסבב נוסף של שאיבת ביציות