לפני שנה הלך לעולמו בן כהן, עבריין כריזמטי שאיבד את רגליו בניסיון התנקשות. כעת אפשר לספר כי במסגרת הסכם פשרה בהליך גישור, שילמה המדינה לכהן פיצויים של חצי מיליון שקל בשל פגיעה בפרטיות. עוד בחייו תבע כהן את המדינה על כך שלאחר קטיעת רגליו, בעודו מחוסר הכרה בבית החולים, צולם בידי איש צוות רפואי ללא ידיעתו בעת שהיה עירום ורגליו מרוטשות, ותמונתו זו הופצה ברשתות החברתיות.
עו"ד אסי לביא צוקרמן, יצרת תקדים?
“אכן אירוע חסר תקדים בחומרתו. לא יעלה על הדעת שבית החולים, שאמור בראש ובראשונה לשמור על פרטיותו של המטופל, יאפשר לגורמים מטעמו לחשוף מטופלים ברגעים הכי אינטימיים שלהם לעיני כל. לא בכדי המדינה שילמה פיצויי עתק".

בן כהן (צילום: חן גלילי)
בן כהן (צילום: חן גלילי)

>המעצב דני מזרחי עזב את הווילה המפוארת בפיתוח ועבר לגור ברעננה, בדירה שכורה. לעומתו, מרינה קבישר עוברת למגדלי הרצליה הילס.

מרינה קבישר (צילום: מאיר כהן)
מרינה קבישר (צילום: מאיר כהן)

ועוד מבזק נדל"ן: תוכנית פינוי־בינוי סמוך לביתה ברמת גן של חברת הכנסת לשעבר מהליכוד ענת ברקו קורמת עור וגידים בימים אלו, אך היא ובעלה ראובן לא נלהבים מהעניין.
שלום לענת ברקו, במה מדובר?
“ראובן בעלי הגיש התנגדות, שכן הבניינים רבי־הקומות הנבנים ברמת גן, וגם באזור שלנו, נבנים ללא תשתית הולמת, ליד כבישים צרים והיעדר מקומות חניה, ההופכים כל יציאה מהבית ליציאה ממלכודת. דרושה ראייה מערכתית ותכנונית ביחס להתחדשות העירונית ברמת גן. כדאי לחדש אזורים ולא בנייה בתפזורת של כתמי בניינים. את מוזמנת להתקשר לראובן בעלי, ואם תרצי תקבלי עותק ממכתב ההתנגדות".