הסופר ויוצא "האח הגדול", אסיף אלקיים, שברזומה שלו גם דוברות אצל אמיר אוחנה ואורן חזן וזוגיות חולפת עם מעיין אדם, יוצאת ריאליטי נוספת, הפך לשדכן לעת מצוא. בכל יום הוא מעלה לסטורי באינסטגרם שלו תמונות של עלמים ועלמות כדי למצוא להם שידוך הולם.

אלקיים, תזכה למצוות?
“בחודשים האחרונים אני מסתובב המון בארץ, מרמת הגולן דרך ים המלח ועד לדרום הרחוק. יוצא לי לפגוש המון אנשים מהמון אוכלוסיות, ואני שומע המון על הבדידות, דווקא של הדור הצעיר. בני ה־20, שרגילים להכיר בני ובנות זוג בפאבים, במועדונים ובבתי קפה - נותרו בלי אלטרנטיבה בתקופת הקורונה. אז פתחתי בסטורי פינה חדשה של היכרויות, במטרה לגשר על האגו והבושה שבלשלוח הודעה לאדם זר".

אסיף אלקיים (צילום: דנה קופל)
אסיף אלקיים (צילום: דנה קופל)


ויש היענות?
“אני מקבל מאות הודעות מדי יום. זה כבר הגיע לאלפים מדי שעה. הצורך היה גדול משמעותית משחשבתי. הצעירים מחפשים לרדת מעץ האגו שהם עלו עליו, וכשמישהו מפורסם נותן לזה לגיטימציה - ואף מראה איך בתוך שעות ספורות הכירו כמה וכמה משתתפים בני ובנות זוג פוטנציאליים - זה פחות מביך. אתמול, לדוגמה, קיבלתי כמה הודעות על עוקבים ועוקבות שנפגשו לדייט, ובקרוב נגלה מה מזה הבשיל לקשר רציני. אני בסך הכל צריך שלושה זוגות, כי לפי המסורת זה כבר שווה גן עדן, ואז אוכל לשבת בשקט".

ומה עם הזוגיות שלך עצמך?
“ובכן, הסופר הולך בלי עט".

אסיף אלקיים, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסיף אלקיים, מעיין אדם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

> תחקירני הבידור של ליאורה מספרים לה כי השחקן משה פרסטר עומד לצלם סדרה משלו בסוף החודש, בעיירה הציורית נהריה. הוא כותב, מביים ומפיק.

פרסטר, נהריה אקספרס?
“נכון. זאת סדרה קטנה שאני יוזם ומפיק. מי יודע, אולי היא תהפוך בסוף לסרט".

מה השם המיועד?
“'אמא שלי היא רחפן'. משהו קומי־דרמטי על בחור כבן 50 שגר כל חייו עם אמו בנהריה. יום אחד הוא מוצא אותה ללא רוח חיים וחושב שסוף־סוף יצא לחופשי. אבל אז הוא מגלה לזוועתו שהיא התגלגלה לרחפן ומלווה אותו בכל מקום. יהיה צוות צילום די גדול, רובו צעיר. ומצלמים כמובן בנהריה".

משה פרסטר (צילום: אריאל בשור)
משה פרסטר (צילום: אריאל בשור)