לא עבר חודש מאז שבני משפחת קרדשיאן זכו לצפות מחדש (טוב נו, סוג של) באביהם המנוח רוברט קרדשיאן, לאחר שקניה ווסט הפתיע את אשתו קים קרדשיאן עם ברכת הולוגרמה של אביה המת לכבוד יום הולדתה ה-40, ועכשיו פרצופו שוב חוזר לביקור- הפעם לתמיד.

אז מי מבין ארבעת האחים החליט לצרוב את פניו של אב המשפחה על ידו? ובכן, כמובן שזו לא אף אחת מהבנות- קים, קלואי וקורטני שעושות לא מעט כסף ממראה גופן, אלא האח הצעיר רוב בן ה-33, שגם קרוי על שמו, שהחליט לקעקע על זרועו את פניו של אביו, אותו איבד כשהיה בן 16 בלבד.

קרדשיאן בחר להשתמש בתמונה של אביו כגבר צעיר, סביר להניח בערך מהתקופה של שנות ה-90 באווירה שמיימית עם קרני שמש ועננים. הקעקוע לא לגמרי חדש, אלא שפעם כבר התחיל האח היחיד במשפחה את התהליך עם קווי מתאר של פניו של אביו ועכשיו הוא סיים את המשימה, כך שיוכל להביט בפניו של אביו בכל עת שרק יחפוץ.

חזר לחיים: כך הגיבה קריס ג'נר לברכה של בעלה לשעבר המנוח- לחצו כאן

 למי שלא זוכר, קרדישאן האב התפרסם בזכות החברות הקרובה שלה לשחקן הפוטבול או ג'י סימפסון ואף שימש כעורך דינו במשפט שהתנהל נגדו בעקבות האשמות כי הוא זה שרצח את אשתו וחברתה הטובה של קריס ג'נר, אשתו של קרדשיאן- ניקול בראון. בשנת 2003 נפטר קרדשיאן מסרטן.