אחרי שהראפר טקאשי 69 השתחרר רק לאחרונה מהכלא ומייגן די סטליון ("Savage") נקלעה למריבה שהסתיימה בירי ברגלה, מגיע תורו של ראפר חדש להסתבך עם החוק, רק שהפעם מדובר באחד הכוכבים הגדולים והמוכרים ביותר בעולם. דווין מייקל קרטר ג'וניור, או ליל ויין בשבילכם, מואשם באחזקת נשק חם ועומד בפני תקופת מאסר ממושכת אם ימצא אשם.

בחודש דצמבר אשתקד, משטרת מיאמי פלשה למטוסו הפרטי של ויין לאחר שנחת בשדה תעופה מקומי. במהלך החיפוש, מצאו השוטרים אקדח מצופה זהב באחד מתיקיו של הראפר וכשנשאל מדוע הוא נושא עימו נשק חם, ענה שקיבל אותו במתנה לכבוד יום האב.

View this post on Instagram

A post shared by Lil Wayne (@liltunechi)

על פי דיווחים, בנוסף לאקדח המוזהב, מצאו השוטרים גם כדורי תחמושת, כדורי אקסטזי, קוקאין, מריחואנה, משככי כאבים ו-26,000 דולר במזומן, אולם למרבה ההפתעה על פי כתב האישום הראפר המסתבך לא הואשם בהחזקת סם כלל. השיא של כל הדרמה מגיע עכשיו כשמתברר כי זו לא הפעם הראשונה בה מואשם הראפר בעבירה פלילית, ליתר דיוק זו הפעם השניה שהוא מואשם באותה עבירה בדיוק. בשנת 2007 פלשה משטרת ניו יורק לאוטובוס של ויין בזמן שזה היה בסיבוב הופעות במנהטן ומצאה על גופו, כבר ניחשתם לבד- אקדח. אז הוא נשפט לשמונה חודשי מאסר אותם ריצה בשנת 2010. כעת מתברר שאם ימצא שוב אשם, ירצה ויין תקופת מאסר ממשוכת שיכולה להגיע עד לעשר שנים.

יכול לרצות עד 10 שנות מאסר. ויין. (צילום:  Daniel Boczarski  gettyimages)
יכול לרצות עד 10 שנות מאסר. ויין. (צילום: Daniel Boczarski gettyimages)

ליל ויין נחשב לאחד הראפרים המשפיעים והמצליחים ביותר בהיסטוריה כשלאורך הקריירה ארוכת השנים שלו ניתן למנות מספר פרסי גראמי ואלבומים שכבשו את ראשי המצעדים ברחבי העולם. מעורך דינו, הווארד סרבניק, נמסר: "ליל ויין אכן נתפס כשלרשותו נשק חם, אולם אין שום טענה או ראיה לכך שהוא אי פעם הניף אותו, השתמש בו או איים להשתמש בו. האישום על החזקת נשק נובע מכך שבעקבות מאסרו האחרון, נאסר על ויין להחזיק נשק באופן כללי".

View this post on Instagram

A post shared by Lil Wayne (@liltunechi)