כשרק הכרתם לראשונה את דניאל גרינברג, היא הייתה צעירה אנונימית מיישוב ליד באר שבע, עם חיוך גדול וכובש ושיער חלק שמאחוריו מסתתרת עבודה קשה של טיפולי החלקה וחומרים כימיים. מאז, היא נחרטה לכם בתודעה בתור בת הזוג ואשתו של אייל גולן ומשם השאר היסטוריה- כל צעד שעשתה גרם לתגובות רבות, לטובה ולרעה. אבל דבר אחד משך את תשומת לב העוקבים שלה וזה המראה שלה. בשנה האחרונה חשפה גרינברג כי אחרי תקופה של ביקורים במספרה היא מחליטה לחזור למראה הטבעי שלה, התלתלים החומים. בזמן התהליך היא קיבלה לא מעט ביקורת על המראה של השיער ועל כך ש"אין לה כסף להחלקה" אבל אין ספק שההמתנה השתלמה וגרינברג הגיעה לתוצאה הרצויה.

View this post on Instagram

A post shared by DG (@danielgreenbergolan)

במהלך חופשה עם אייל: דניאל גרינברג קיבלה תגובות על המראה שלה והחליטה להשיב- לחצו כאן

השלים את המלאכה: הקעקוע החדש של אייל גולן- לחצו כאן

לפני כשבוע העלתה גרינברג פוסט בו חשפה כי אחרי תהליך של שנתיים היא חזרה לשיער הטבעי ללא צבע והחלקות, ולמרות שכמעט ונשברה המטרה הושגה והיא מרגישה שוב בת 16. לטובת העוקבות המתולתלות שלה ברשתות החברתיות החליטה האמא הטריה של מיאל לחשוף בדיוק מה עשתה: אז תוציאו דף ותרשמו (או שתעשו צילום מסך- יותר פשוט) ותרשמו.

"חשוב לי קודם לציין שתהליך החזרה לתלתלים לא מתבצע עם חומרים מסויימים אלא המון סבלנות וטיפוח של גזירת קצוות כל כמה חודשים עד שכל השיער חדש. לגבי החומרים שאני חופפת ומשתמשת לתלתלים שלי זה מאוד פשוט ולא דורש יותר מדי התעסקות. אני חופפת עם שמפו של ילדות ומסתרקת במקלחת, מייבשת את השיער עם מגבת ומברישה את השיער עם האצבעות ונותנת לו להתייבש לבד".

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אור גפן)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אור גפן)

דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)
דניאל גרינברג (צילום: אור גפן)