הרשת גועשות בשעות האחרונות לאחר סרטון שפרסם באינסטגרם מאץ' עבד, בן זוגה של אושיית הרשת אדל בספלוב. בסרטון שנעשה בהומור, עבד אמר לבתו המשותפת עם בספלוב, שייה: "את רוצה שאני אשים לך צ'ה צ'ה?". בתו ענתה לו 'כן' ברוסית והוא בתגובה אמר לה: "אמא שלך זונה עוד פעם אחת תעני לו 'דה' במקום 'כן'".

אדל בספלוב יוצאת למלחמה נגד ליאור קוקה: "אני בן אדם נקמן, אלחם בה עד הטיפה האחרונה" - לחצו כאן. 

בעלה של אדל בספלוב מקלל אותה בנוכחות בתם

כמה סרטונים לאחר הסרטון המדובר, נראה אביו של מאץ' מקלל אותו, לאחר שבנו הציק לו בסרטונים שונים ובנו מאץ' אמר לו בתגובה: "אבא אתה מקלל ורואים אותך. אתה לא מתורבת. אתה יודע שיכולים לבוא לקחת אותי ממשרד הרווחה על זה שאתה מדבר אליי ככה?". הסרטונים הופצו במהירות ברחבי הרשת וברשתות החברתיות התגובות לא איחרו לבוא בהמוניהן.

אדל בספלוב, מאץ עבד (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)
אדל בספלוב, מאץ עבד (צילום: צילום עצמי, אינסטגרם)

עבד החליט להגיב על הסרטון וכתב: "קצת פרופורציות לא יזיקו לאף אחד! יש לנו מיליון מובטלים במדינה, מעל ל-3 אלף אנשים שמתו מקורונה. נראה לי קצת יותר חשוב להתעסק בדברים החשובים ולא במה שמאץ אמר ברגע של צחוק!! פשוט תמצאו דרכים טובות יותר להעביר ת'שעמום. אשמח לעזור לכם למצוא עמותה טובה להתנדב אליה. ים של אהבה ונשיקות". 

גם אדל החליטה להגיב לסערה וכתבה ברשתות החברתיות: "יש לי את הבעל המושלם ואת האבא לילדה הכי מושלם בעולם. מאחלת לכולם שיהיה להם את מה שיש לי בבית. למדתי שתמיד יהיה לאנשים מה להגיד לטוב ולרע ואלה החיים שבחרנו. מאחלת לכולם רבע מהשמחת חיים שיש לנו ואהבה שלנו למרות התקופה הקשה שכולנו עוברים בשם הקורונה. רק בריאות".

אדל בספלוב עוזבת את תל אביב - לחצו כאן. 

אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאץ' עבד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאץ' עבד (צילום: צילום מסך אינסטגרם)