הנסיך וויליאם ואשתו קייט מידלטון הודיעו אמש (ראשון) כי כלבם האהוב לופו מת בסוף השבוע האחרון. בהודעה קורעת לב שפורסמה בחשבון האינסטגרם המלכותי שלהם, התאבלו הדוכס והדוכסית מקיימברידג' על לופו וכינו אותו: "לב המשפחה שלנו". בצירוף תמונה של הכלב המתוק, הם כתבו: "למרבה הצער בסוף השבוע האחרון הכלב היקר שלנו, לופו, הלך לעולמו. הוא היה לב המשפחה שלנו בתשע השנים האחרונות ואנחנו נתגעגע אליו כל כך".

הכלב השחור מסוג קוקר ספניאל, הוענק במתנה לנסיך וויליאם ואשתו קייט בשנת 2011 כמתנת חג המולד מוקדמת. לפי מגזין הסאן הבריטי, לופו הוא צאצא של כלבם של הוריה של קייט, קרול ומייקל מידלטון. אחיה הצעיר של קייט, ג'יימס מידלטון בן ה-33, שיתף גם הוא בפרידתו מלופו וכתב ברשתות החברתיות: "בצער רב לופו הלך לעולמו, הכלב האהוב של אחותי קתרין ומשפחתה. לופו היה בנה של אלה, אחיהם של זולו, אינקה ולונה. הוא היה בן תשע. נוח בשלום לופו. נזכור אותך תמיד והמורשת שלך תחיה לנצח, ילד טוב". 

לופו הוצג בכמה צילומים רשמיים לאורך השנים, כולל צילום משפחתי מתוק של הדוכסים מקיימברידג' לאחר לידתו של הנסיך ג'ורג' בשנת 2013. בתמונות שצולמו לציון יום הולדתו השלישי של הנסיך ג'ורג', יורש העצר עורר מחלוקת במללכה הבריטית, בכך שהציע ללופו ללקק מהגלידה שלו. הדבר גרם לאגודה המלכותית למניעת התאכזרות כלפי בעלי חיים להזהיר אנשים שלא לתת מוצרי חלב לכלביהם, מכיוון שהם עלולים להיות רעילים עבורם.

הנסיך וויליאם והדוכסית קייט עם הכלב לופו (צילום: רויטרס)
הנסיך וויליאם והדוכסית קייט עם הכלב לופו (צילום: רויטרס)