פרשת התמונה המשותפת של הזמר המצרי ועומר אדם ממשיכה להסתעף. הזמר המצרי הנודע מוחמד רמאדן שהצטלם בדובאי מחובק עם הזמר הישראלי עומר אדם, עורר כידוע סערה גדולה ברשת. מגיבים זעמו ותקפו אותו על התצלום המשותף והחיבוק עם אזרח מ"מדינת אויב", אלא שמוחמד לא הביע חרטה והשיב למבקרים: "אין מקום לזה שאשאל כל אדם על הזהות שלו, צבע העור שלו, הלאום שלו או הדת שלו כי אלוהים אמר שלכל אדם יש את הדת שלו".

התגובה שלו עוררה אף היא סערה גדולה ואתמול (שני) דווח כי הזעם לא נשאר רק ברשת אלא עבר לרשויות האכיפה במצרים. הזמר זומן בחודש הבא לשימוע בבית המשפט בקהיר בגין פגיעה בעם ונדרש לחקור את הפרשה ואולי אף לגרשו מהמדינה. כעת מגיב הזמר המצרי להשתלשלות המפתיעה של הליך השימוע והעבודות שהופסקו בעקבות התמונה, מסביר את מעשיו ומביע חרטה על התצלום המשותף.

עומר אדם, מוחמד רמאדן  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם, מוחמד רמאדן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני מכבד את ההחלטה של איגוד האומנים, למרות ההסבר שלי על עמדתי בנושא התמונה שלי עם ישראלי, ואני לא יודע את הלאום שלו ואם הייתי יודע הייתי מסרב להצטלם. שנית, המקום (המסעדה) לא היה מסיבה פרטית. אני ניגנתי שירים בערבית, אנגלית ובצרפתית וכשהשיר הישראלי התנגן מה הייתי אמור לעשות? לעזוב את החברים שלי ולרוץ לבכות במעלית?", כתב הזמר.

עוד הוסיף הזמר ברשתות החברתיות: "אני במדינה ערבית והמצב חדש לנו ולמרות ההסבר שלי הושעתי מפעילות במצרים. תודה לחברת ההפקות שביטלתם את סדרת רמאדן הקרובה שלי, תודה לאוהדים שלי שלא תמכתם בי, הביטחון שלי באלוהים בלבד". 

עומר אדם (צילום: גדי סיארה)
עומר אדם (צילום: גדי סיארה)