הקרדשיאנס זה כאן! נראה שבמדינה שלנו, קטנה ככל שתהיה יש אנשים מפורסמים שלא חלים עליהם החוקים- בטח כשיש מצלמות בסביבה. זה ידוע שלאנשים מוכרים יש פרוטקציות בלא מעט תחומים אבל נראה שהפעם נחצה גבול. פוסט נוקב ומעורר לא מעט שאלות העלתה אתמול אישה ששמה יישאר חסוי במערכת העוברת תהליכי פוריות המדבר על זוג כוכבי ריאלטי מוכר שעובר תהליך זהה לשלה ומתעד את זה לדוקו ריאלטי, אך להבדיל ממנה זכה ליחס מיוחד. את שמות בני הזוג המפורסמים המתעדים עצמם לתוכנית טלוויזיה בתהליך האינטימי, נשמור גם כן במערכת היות שסירבו להיחשף. 

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

המטופלת שיתפה בפוסט את התחושות הקשות והטראומה שחוותה בחוסר פרטיות ובאפליה צורמת, לאחר שצוות צילום נכנס לחדר התאוששות בבית חולים במרכז והפריע לשלוות המטופלות שזה הרגע עברו חוויה מרגשת ולא תמיד נעימה. בפורום לטיפולי פוריות בפייסבוק שיתפה המטופלת את הדברים הבאים: "חייבת לשתף בטראומה שעברתי היום, עברתי החזרה בהרדמה בבית החולים ויחד איתי הייתה מישהי ספק מפורסמת שהגיעה יחד עם בעלה הספק מפורסם. יחד עימם הגיעו צוות של צלמים, מפיקים, סאונדמנים- בערך עשרה גברים ואישה אחת לצלם את הזוג עובר את תהליך השאיבה. בית החולים הכניס את כל הצוות לחדר התאוששות כאשר שוכבות שם נשים אומנם עם חלוק אבל במערומיהם, שיוצאות מהליך כ"כ רגיש ואינטימי וסביבם ככ הרבה גברים זרים. אני הייתי במיטה הצמודה לאותו זוג והרגשתי חשופה כל כך. יש הנחיות שבגלל הקורונה בני זוג לא מורשים להכנס לחדר התאוששות יחד עם בנות זוגם , אז שמדובר בסלב כביכול זה מותר? למה בעלי לא יכול להכנס ולהחזיק לי את היד, ואני צריכה לשמוע מהוילון מילות אהבה ותמיכה? זה בסדר ואני מפרגנת אבל זה צריך להיות לכולם ושלא תהיה אפליה".

עוד הוסיפה וכתבה: "איפה הפרטיות שלנו? למה אני צריכה לשכב אחרי התאוששות חצי רדומה ומסביבי צוות של גברים זרים? אפילו להתלבש בקושי יכולתי, כי גם שסגרתי את הוילון לא הרגשתי בטוחה שחלילה הוילון יפתח, כי גם זה קרה. יצאתי משם בוכה ובסערת רגשות ועד עכשיו קשה לי להירגע. לא מספיק ההורמונים, הרגישות, הלחץ מהתהליך ועוד לעבור חדירה לפרטיות כזו. התלוננתי בפני הנהלת בית החולים והדבר היחיד שקיבלתי זו התנצלות, אני לא מוכנה לעבור על זה בשתיקה. נ.ב אל תדאגו בקרוב כולכן תדעו מי הזוג כי זה צולם לתוכנית טלוויזיה עליהם".