יוצא "האח הגדול", עומר גורדון, האקס המיתולוגי של שני גולדשטיין נקלע למצב כלכלי סבוך וקשה, לטענתו בעקבות משבר הקורונה. גורדון, כך על פי מקורבים, פנה ללא מעט ממכריו בבקשה לסיוע כספי. אלא שאדם אנונימי ששמע על מצוקתו של גורדון דרך מכר משותף של השניים, החליט מיד להיחלץ לעזרתו.

גורדון ביקש תחילה הלוואה צנועה בסך של 5000 שקלים, אותה הבטיח להשיב לו חזרה תוך חודש ימים. אותו פלוני ששמו יישאר במערכת העביר לו את התשלום. אלא שכעבור חודש ימים, כשהגיע הזמן להשיב את הכסף חזרה לבעליו, התחמק גורדון מלהשיב את התשלום באינספור תירוצים. 

שני גולדשטיין, עומר גורדון (צילום: שוקה כהן)
שני גולדשטיין, עומר גורדון (צילום: שוקה כהן)

כמו כן, נמנע מלהשיב לו להודעות או לשיחות טלפוניות. מאז אותו מועד מסירת הסכום עברו כבר שלושה חודשים והכסף שלווה גורדון לחודש ימים לא הוחזר לבעליו. אותו פלוני מסר למערכת כי הוא ניסה לפנות לעומר שהתחמק כל פעם בתירוץ חדש. כמו כן פנה לאמו של גורדון ולאקסית המפורסמת מבית "האח הגדול", שני גולדשטיין. בשיחה שניהל עמה חשפה גולדשטיין כי היא לא מופתעת כלל וכלל ומכירה את זה מקרוב. "לא נתקלתי באנשים שקרנים כאלה כל חיי", מסר אותו פלוני: "אני מאד מקווה שיחזיר את הכסף בחזרה ואז אני נותן לך שתתרמי אותו לאיזו עמותה שאת רוצה".  

אלינור שחר, בשם עומר גורדון, מסרה: "עומר נקלע לקשיים כלכליים בזמן הקורונה. אותו פלוני פנה גם אלי להסדיר את העניין. עומר עושה את המרב על מנת להחזיר את החוב. אם כי בימים אלה נבצר ממנו להגיע לסכום במהירות שהיינו מצפים. כולי תקווה שהדבר ייפתר בשבוע הבא עלינו לטובה".

עומר גורדון ושני גולדשטיין (צילום: אור גפן)
עומר גורדון ושני גולדשטיין (צילום: אור גפן)