השחקנית האוסטרלית רבל ווילסון (40), זכתה לתהילה עולמית בעקבות תפקידה כ"איימי השמנה" בסרט הלהיט "פיץ' פרפקט". מאז, ידועה ווילסון כאחת שלא מתביישת לדבר בפתיחות על משקל גופה ורוב תפקידיה הקומיים עוסקים סביב משקל ודימוי גוף. לכן, כשהחליטה השחקנית אי שם בתחילת השנה להצהיר ש"שנת 2020 הולכת להיות שנת בריאות", מיליוני המעריצים שלה עקבו באדיקות כדי לראות האם הכוכבת האהובה אכן תעמוד בהבטחה שלה.

רבל ווילסון (צילום:  Ethan Miller  Getty Images)
רבל ווילסון (צילום: Ethan Miller Getty Images)

אז מלבד מגיפה עולמית, סגר, בידוד וניחוח כללי של דיכאון באוויר, מסתבר ששנת 2020 אכן הייתה שנת בריאות עבור ווילסון כי בסוף השבוע האחרון פנתה הכוכבת למיליוני עוקביה באינסטגרם והודיעה: "הגעתי ליעד שלי חודש אחד לפני הזמן". ווילסון חשפה כי השילה 20 ק"ג ממשקל גופה וחשפה תוצאות מעוררות השראה ובעיקר מפילות לסתות.

"למרות שהמטרה של התהליך הזה לא הייתה להגיע למספר מסוים של משקל, אלא להפוך להיות בריאה יותר, עדיין הייתי צריכה מספר מוחשי מול העיניים כמטרה והמספר הזה היה 75 ק"ג", כתבה השחקנית והודתה לכל עוקביה שתמכו בתהליך.

View this post on Instagram

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson)

View this post on Instagram

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson)

נדמה כי כנות היא שם המשחק של ווילסון שהחלה לשתף את העוקבים שלה בפתיחות על התהליך שהיא עוברת. בראיון מוקדם יותר בתחילת החודש, סיפרה הקומיקאית על הקשיים שעברה בעקבות התהילה העולמית לה זכתה: "נאלצתי להתמודד עם העובדה שהפכתי לכוכבת בינלאומית ברגע. אני חושבת שסבלתי בעיקר מאכילה רגשית".

בראיון אחר למגזין "People" חשפה כי צריכת הקלוריות היומית שלה הייתה עוברת את 3000 הקלוריות, שרובן היו מורכבות מפחמימות לא בריאות. "למדתי בעיקר לאזן. במקום לאכול המבורגר שלם ושקית צ'יפס, אני אוכלת חצי המבורגר וחצי מהצ'יפס ומבינה שעדיין אפשר להמשיך לחיות בשלום עם עצמי".

ב-TMI רק רוצים להדגיש שהם בעד כל גזרת גוף שהיא ומעריצים גדולים של רבל בכל מצב, אבל השורות הנ"ל נכתבו תוך כדי אכילת בורקס גבינה רגשי, לכן הם בדרך לעשות סט רצוף של סקווטים. 

View this post on Instagram

A post shared by Rebel Wilson (@rebelwilson)