הביצה בהלם קרב: הזמר סטטיק הצמוד של בן אל תבורי, ששחרר השבוע קליפ חתונה מרגש עם ארוסתו שרית פולק, עוד לפני שנסגר מועד מחודש ליום הגדול, עושה סולחה עם אחד הצ'יבלות הגדולות שלו בתעשייה, הראפר רון נשר. סטטיק שיתף הבוקר (חמישי) תמונת ארכיון שלו לצד רון נשר וכתב: "סוואג של פעם". TMI שרצה להבין מה הפשר של תמונה משותפת עם הצ'ילבה המושבעת, גילה דרך מקורביו של הזמר כי השניים עשו לאחרונה, הרחק מאור הזרקורים, סוג של סולחה והחליטו לפתוח דף חדש. 

מדובר בצעד מפתיע במיוחד אחרי סכסוך מכוער בין השניים שנמשך בשנים האחרונות. נשר וסטטיק כזכור היו שותפים בתחילת הקריירה המוזיקלית של הצמד סטטיק ובן אל. נשר חשף לטענתו לראשונה את הצמד המצליח, כשאירח אותם בלהיט הנודע שלו "דובי גל", אלא שבעקבות הצלחת הלהיט יצאו סטטיק ובן אל לקריירה עצמאית משלהם, כשבתחילתה עוד פירגן להם נשר.

אלא שעד מהרה הצדדים מצאו עצמם בעימות חזיתי מתוקשר ומכוער, שהגיע ברובו מכיוונו של נשר, שטינף על הצמד לאורך השנים ועל הלהיטים הגדולים שהשיקו. הסכסוך הגיע לשיאו כשנשר השיק לפני כשנתיים שיר על הצמד וקרא לו בשמות הגנאי "לירזובתאל", במהלכו קילל גידף והשפיל את הצמד, כשכינה אותן בחורות כוסיות, ואת בן אל לא מוכשר ומוגבל שלא קורא עברית וכוכב ריאליטי. בעוד צמד הזמרים בחרו לשמור על שתיקה בפסאון ולא הגיבו ללהיט שנכתב עליהם. סוף טוב, הכל טוב.

רון נשר (צילום: יח''צ)
רון נשר (צילום: יח''צ)