מאור פינקלשטיין חושף את כל הקלפים בתכנית הרדיו של TMI

הארוס הטרי, כוכב "חתונמי", מאור פינקלשטיין שכרע ברך בסוף השבוע האחרון וביקש את ידה של בחירת ליבו, התארח בתוכנית הרדיו "פולואו יו" של TMI וסיפר על הרגע המרגש, על הטיימינג שבחר לעשות זאת וחשף איך ירגיש אם מור לרמן האקסית מהריאליטי תמצא אהבה בבית "האח הגדול".

מזל טוב ברכות, תספר לנו על הרגע המכונן הזה.  
"היה סופ"ש באמת מהחלומות , היה מרגש ברמות שקשה לי להסביר, אני לא יודע איך הייתי כזה קר רוח. היה מרגש והיה מזג אוויר מושלם ואזור מושלם וציורי, ונטע התמוגגה והייתה הכי מאושרת, וזה עשה אותי עוד יותר מאושר. אין לי הרבה מילים נראה לי שחיכיתי לרגע הזה לא מעט זמן".

מאור פינקלשטיין, נטע דורון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור פינקלשטיין, נטע דורון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מה גרם לך דווקא עכשיו לעשות זאת?
"לפני חודש וחצי חודשיים יום אחד התעוררתי והבנתי שזהו שאני סגור וזה מה שאני רוצה לעשות והיא אחת שאני רוצה להיות איתה. הייתה שנה שגרנו יחד וראינו שזה עובד ואין הפתעות, כי בכל זאת היינו תקופה לא קצרה שהיינו ביחד והתוכנית עלתה לאוויר ואנחנו זוג שהיינו צריכים להתחבא, הייתה תקופה לא קלה. החודשים הראשונים היו מאד מאתגרים במיוחד שהתוכנית בשיאה. אני הולך ברחוב ואנשים אומרים לי מזל טוב על החתונה עם מור ואני צריך לחיות את ההווה שאני בכלל עם בת זוג חדשה והתוכנית כבר מאחורי מזמן, הייתה תקופה מאד קשה וחיכיתי קצת שהמים יירגעו, שהים יהיה פלאטה וכל דבר יחזור למקומו וזאת הייתה ההחלטה".

איך הגיעה הבשלות , מה הייתה הנקודה שאמרת לעצמך זה זה?
"אני מתחבר למה שאיציק זוהר אמר פה מקודם, ש'חמישים זה רק מספר' וזה איך שאתה מרגיש, אני אומנם לא בן 50 אבל די מתקרב לזה אני בן 37. הייתי לא מעט שנים רווק תל אביב קלאסי וחוויתי את מה שחוויתי והגעתי לתוכנית ממקום נקי וחיפשתי זוגיות. נכון שנטע היא האקסית המיתולוגית שלי והיא שם אבל עברו לא מעט שנים וככל שהשנים עברו אני יותר ויותר נפתחתי להכיר מישהי חדשה. באתי לתוכנית למצוא זוגיות. בתוכנית עצמה עברתי תהליך, אנשים חושבים שאתה בא לחתונה ממבט ראשון ויש חתונה והולכים הביתה, וזה רחוק משם זה שנה של תהליך שאתה עובר פסיכולוגים וסקסולוגים והמון שעות של לדבר ולפתוח ולגעת במקומות שאתה לא תמיד שש לפתוח ולהיכנס לשם. ומה שעברתי בתוכנית זה עוד לבנה שעזרה לי לבנות את הבית הזה שרציתי לעשות. לתוכנית יש חלק גדול מאיפה שאני נמצא היום. כי ברגע שהתוכנית נגמרה והבנתי שזה מספיק לי שבסוף אתה מחפש את האחת שתשלים אותך שמכירה אותך שאוהבת אותך ואתה אוהב אותה בחזרה. וחיכיתי שהסערה תעבור וחיכיתי לטיימינג הנכון".

מאור פינקלשטיין, נטע דורון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאור פינקלשטיין, נטע דורון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זה קשור לטיימינג של האקסית מור לרמן שנכנסת ל"אח הגדול"? רצית גם קצת תשומי?
"ממש לא, ממש לא. בהזדמנות זאת אני אאחל לה המון הצלחה. אני חושב שמור בחורה מדהימה ונשמה טובה ואני מאחל לה המון הצלחה".

ואם היא תמצא שם אהבה? 
"אני אהיה הכי מאושר בשבילה בעולם, כי מגיע לה. מה שקרה בתוכנית קרה אין מה לעשות". 

מה מור לא עשתה בסדר?
"אני לא רוצה לבקר ולפתוח דברים שהם כבר לא רלוונטיים אבל בגדול, מנקודת מבט שלי, אני הגעתי בהתחלה מאד מאד פתוח ולמור היה מאד קשה. מור הייתה בהלם בקו"ם לטעמי, שהיה לה המון זמן עד שהיא יצאה ממנו. התעוררה רגע לפני הסוף ובאיזה מקום הלכתי ונסגרתי ונגמרו לי הכוחות ואמרתי הבחורה כבר לא בעניין והכל בסדר".

היא כבר נפגשה עם האישה שלך? 
"מור ונטע בקשר טוב והן מדברות ואפילו נפגשו לא מעט והכל ברוח טובה".

חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: אור גפן)
חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: אור גפן)

אז עכשיו שוב שביל החופה, חתונה פעם שנייה.
"אני מאד מקווה אבל לצערי הקורונה לא מאפשרת לעשות את זה כרגע לפחות, אבל אני יותר מאשמח מלעשות את זה שוב".

איזו מתנה קנית לאישה? - מי אמר שהוא קנה לה מתנה? סליחה הוא הביא לה טבעת זה לא מספיק? מאור מפנק.
"לא אחי אתה שורף אותי, יותר מהטבעת שהבאתי לה?"

כמה קראט?
"זה שמור במערכת אבל יש כבוד אני לא יכול לבייש את השם שלי". 

מתי תהיה חתונה?
רגע רק הצעתי רק לפני כמה ימים, אבל נכון שאני בן 37 והשעון מתקתק. אין מה לעשות כל אחד מושפע מהסביבה הקרובה שלו וכל החברים שלי כבר נשואים עם שלושה ילדים".

חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: לירון סער)
חתונה ממבט ראשון, מור לרמן, מאור פינקלשטיין (צילום: לירון סער)