שחקן הכדורגל בדימוס עבר תהליך עם זוגתו, לאורה, רגע לפני שהקורונה התפשטה ברחבי העולם, במהלך הצילומים לריאליטי "זוג מנצח" שנערכו בברזיל. בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו עם תום הצילומים ומהצד השני, איציק זוהר הציע לזוגתו בארבע השנים האחרונות נישואים. כעת הוא מספר מה הם חוו שם ולמה הצופים הולכים לראות איציק זוהר שהם לא הכירו לפני ומה בדיוק הוא חושב על הסערה שעורר ליאון רוזנברג שהתראיין איתו בשבוע שעבר בתכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' ויצא משם עם תחושה שהוא הושפל בעקבות ההומור שרץ על חשבון הזוגיות שלו עם פאולה.

איציק זוהר שלא הכרתם לפני

מה דעתך על העונה החדשה של "האח הגדול"?
"נראה לי שבמערכת של התכנית הבינו שכדי לתת פוש לתכנית, שהיא מאוד פופולרית גם ככה, כדאי להוסיף עוד דמויות מוכרות ולרתום עוד אנשים שחלקם מכירים אותם וגדלו עליהם, נראה לי שהולכת להיות עונה מטורפת. אני לא מהצופים ההדוקים, אבל לקטים כאלה ואחרים אני כן צופה. תראי אנשים שאני מכיר מהתעשייה, יהיה לי מאוד מעניין לראות איך הם יגיבו לסיטואציה כי לי הסיטואציה הייתה מאוד מאוד קשה". 

למה קשה?
"קשה מנטלית, לא פיזית. המשימות הפיזיות הן לא כאלה קשות. המשימה הכי מאתגרת זה להיות עם עצמך לבד, שביום יום אין לך זמן, ויש לך פצעים שמתפוצצים וזה הופך את זה למאוד מאתגר מבחינה מנטלית".

איציק זוהר (צילום: אריאל שלום)
איציק זוהר (צילום: אריאל שלום)


כמה לילות קשים היו לך?
"הייתי קרוב לחודשיים. בעשרת הימים הראשונים זה היה 'פאני', היה כיף כל ה'וייב', אבל אחרי שבועיים זה היה מאוד קשה".

עכשיו היית בריאליטי אחר ועם זוגתך, אז בטוח שלא היה קשה אלא כיף.
"זה היה פעם ראשונה שאני עם בת זוג. תשמעי עשיתי הרבה דברים בטלוויזיה, אחד הדברים הכי אמו נצלים שעשיתי זה היה זה. אני אגיד למה, כיף שאתה עם בת זוגו, יצא ממני הצד המגונן. זה הוציא ממני הרבה אמוציות שלא הכרתי כשעשיתי טלוויזיה. כשאתה נמצא לבד, זה סוג של תחרות ואני בא מעולם הספורטיבי והרצון לנצח לפעמים גובר על הכל. לפעמים אתה שוכח שכל פעולה שאתה עושה - רואים. לא כל דבר שאתה רוצה שיראו רואים, אבל במקרה עם לאורה זה הוציא ממני דברים כאלה אחרים. במקרה הזה, כל מה שהיה שלי בבית הפך לתכנית עצמה. ראיתי צורך לגונן על לאורה, לראות שהיא בסדר, זה הוציא ממני דבר שונה ממה שראו ממני בטלוויזיה. זה הוציא ממני את הצד הרגיש. במהלך הצילומים זה יצא - הצד אחר".

איציק זוהר, לאורה (צילום: אלוני מור)
איציק זוהר, לאורה (צילום: אלוני מור)

לא פחדת מ"זוג מנצח"? יש כאלו שהיחסים שלהם עלו על שרטון בעקבות השתתפותם.
"האמת שלא פחדתי . לחשוב שהזוגיות שלי עם לאורה, זה 24/7, זה משהו שלא הייתי רגיל לעשות עד היום, לא חששתי לרגע. ראיתי פרקים מעונת קודמות כדי לדעת לאן אני הולך, גיליתי דברים מדהימים על העוצמות שלה כאישה, זה היה מדהים לראות. הטבעת הייתה נשלפת בכל מקרה, אבל התכנית הזאת האיצה בי את הדבר זה - לתת לה את הטבעת כי גיליתי דברים שם. אם זה היה לוקח חצי שנה, זה האיץ את התהליך. היא פשוט חיזקה אותי - נקודה. העוצמות שראיתי במהלך הצילומים, זה פשוט נתן לי להבין שכל דקה שאני לא מציע זה הפסד".

מה לגבי חתונה? אתם מחכים שהקורונה תתפייד לה או שתעשו משהו מצומצם?
"בגלל שאני עברתי את זה ואני יודע שכל האירועים הגדולים זה פוזה, אבל לאורה לא חוותה את זה ומבחינתה זה פעם ראשונה ואני מקווה שאחרונה. נחכה שהדברים יגמרו. לאורה גם רוצה להתגייר, אז זה תהליך של שנה, לא משהו גדול".

איציק זוהר, לאורה (צילום: ראובן שניידר, HOT)
איציק זוהר, לאורה (צילום: ראובן שניידר, HOT)

בשישי האחרון התארחת אצל אופירה וברקו. בטח קראת את הסערה על כך שטענו שליאון רוזנברג הושפל שם בשידור. אתה מרגיש חרטה?
"אני לא מבין מה היה. למה הוא הושפל? ראיתי את הפוסט, יותר נכון ברקו שלח את הפוסט. אם הוא זאת התחושה שהוא יצא מהריאיון אז אני מתנצל בפניו, לא הייתה לי כוונה. אני מאוד אוהב אותו. דרך אגב הוא גם היה שחקן כדורגל. אני אדבר בשמי, הכל נאמר בהומור כי הראיון עצמו היה מאוד הומוריסטי. בלי סאב טקסט מכוון. לא הרגשתי שהוא הושפל באותו ראיון.

אז מה זה בעינייך גבר של 2020?
"גבר שמאוד מודע לעצמו. מאוד חשוב לו איך הוא נראה".

פאולה וליאון רוזנברג (צילום: אוהד רומנו)
פאולה וליאון רוזנברג (צילום: אוהד רומנו)

ציינת 50 נכון?
"אני לא מרגיש את זה. אני לא בהדחקה, אני פשוט לא מרגיש את זה. הוייב שלי לא כזה, אני לא נראה ככה".

אז מה הסוד?
"התחושה שאיתה אתה יוצא מהבית, התחושה שבה אתה מביט על עצמך במראה. הכל פנימי. אני לא רוצה להיכנס לפילוסופיות של החיים אבל ככל שאתה יותר שלם עם עצמך, לוקח לי זמן, אני עדיין בתהליך לקבל את עצמי אבל זו הדרך לחיות את החיים". 

איציק זוהר (צילום: אור גפן)
איציק זוהר (צילום: אור גפן)