הידיעה כי חרדי מפורסם שנמצא בסכסוך עם אשתו במשך שנים ארוכות וקיבל התר מבית הדין הרבני לשאת אישה שנייה, עוררה סערה גדולה ברשת. כעת אפשר לספר כי החרדי הוא שולי רנד, כפי שרבים מכם יכולתם לנחש לבד. רנד שנמצא בסכסוך ארוך שנים עם אשתו ואם ילדיו, מיכל רנד, החל לצאת במקביל עם המגישה והעיתונאית צופית גרנט בשנה האחרונה.

היום (חמישי) רנד יתייצב מול המצלמות בתחקיר של חן ליברמן לתכנית "המקור" המשודרת ב"רשת 13" ויספר את האמת שלו. "בין הדין עדיין לא נתן לי את ההיתר. אף אחד לא נתן לי את ההיתר. באה מיכל והוציאה את זה לפני כן בקול תרועה רמה. קוראת לזה ביגמיה וכולי וכולי", אמר רנד בתחקיר של "המקור". 

שולי רנד (צילום: שלום לביא)
שולי רנד (צילום: שלום לביא)

למה לגבר מותר לקבל היתר ולנשים לא? 
"אוקיי, נכון שאין מצב ביהדות לתת לאישה, כל עוד היא בהגדרה של נשואה, להתחתן. אין דבר כזה. לעומת זאת אצל גבר יש דבר כזה, אם זו אפליה היא התחילה אי שם שנכתבה תורתנו הקדושה. בסדר, ככה זה". 

יש דרכים אחרות וגבר מבחינת ההלכה יכול לגור עם עוד אישה.
"אני רוצה היתר, אני רוצה לצאת לחופשי". 

אבודים, צופית גרנט (צילום: צילום מסך)
אבודים, צופית גרנט (צילום: צילום מסך)

עוד הוסיף ואמר רנד על אשתו מיכל והתהליך המיוחד שביקש וכולל אישור של 100 רבנים: "בית הדין עשה מאמצים אדירים כולל הצעות מופלגות לפתור את העניין הזה בצורה כלכלית, כי זה יכל להניח את דעתה אם אולי הייתי ביל גייטס, לא בטוח, אולי. אבל אני, את כל מה שאפשר לתת לאדם, מה שיכולתי לתת - מה שיש לי ומה שאין לי.."

מה הסכום שהיא (מיכל) רצתה?
"חמש מיליון שקל, משהו כזה, חמש מיליון". 

שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)
שולי ומיכל רנד (צילום: לם וליץ)