הדוגמנית נטלי דדון שנמצאת יחד עם בן זוגה עמית פרליס בחופשה חלומית באיי סיישל ומצליחה להוציא לנו את העיניים, חטפה תגובות קשות לתמונה שלה בבגד ים. בין היתר נכתב לדדון: "נטלי הרזון הזה ממש לא הולם אותך, חבל שנערות מסתכלות עלייך ואת ממש מעודדת אנורקסיה, תוסיפי כמה קילוגרמים את תהיי יותר מהממת". 

בתגובה אחרת נכתב: "דווקא את שמעודדת להראות את עצמך עם פצעונים ובלי פילטרים צריכה להבין שבנות צעירות מנסות לחקות אותך ועם רזון כמו שלך יהיה להן קשה ומתסכל מאוד". דדון לא נשארה חייבת וכתבה בתגובה: "שלא תבינו לא נכון, אני לא כועסת אני פשוט מתוסכלת עבור כל אותן נערות שלא יודעות לספוג ביקורות ובטוחות שעצם היותן רזות זאת מחלה".

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני יודעת מה זה להיות בתוך "מחלה". "זנחתי" בולימיה לטובת אורח חיים בריא! וזאת מלחמה יומיומית לבחור נכון, יבינו אותי בנות שמתמודדות עם זה! כל ה"תאכלי משהו" מאז שאני קטנה, עובר אליהן ואני מקבלת לא מעט הודעות בפרטי ומחזקת אותן, אז אולי תעזרו לי, אולי תתחילו בעצמכם לשלוט במקלדת שלכם כי כמו שלא הייתם כותבים לשמנה: "יא שמנה תפסיקי לאכול!" אל גידו לרזה: "יא חולה תתחילי לאכול!". לא אני מעודדת הפרעה אלא התגובות הלא הגיוניות שלכם!", הוסיפה דדון. 

View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)