העונה השלישית של "האח הגדול" בזכיינית רשת יצאה הערב (שבת) לדרך, ואיתה ההבטחה לחוקים חדשים בהם יאלצו לעמוד הדיירים החדשים. חצי מהמתמודדים עלו הערב על המדרגות בנווה אילן אל עבר הכניסה לבית המפורסם, ללא נוכחות של קהל בעקבות מגיפת הקורונה וללא מכוניות היוקרה, ורגע אחרי שנכנסו והתאקלמו במשכנם החדש.

כבר בתחילת הפרק התברר כי לא כל הדיריים יכנסו לבית הנוח והמפואר, אלא המפורסמים יכנסו למקום אליו הם רגילים- "הביצה" כפי שמכונה ביצת הבידור. לאחר שנכנסו במדרגות הבית, הסלבס, כשהראשון בהם היה ליאור כלפון גילו כי הם יגורו בימים הקרובים במקום בוצי, רטוב ולח וממש לא הבית לו ציפה. הדייר הראשון הלא מוכר שנכנס לבית, יחזקאל צור המכונה בגדדי, קיבל את הזכות לראות את כל התעודות זהות ולהציל את אחד מהמפורסמים ולהעביר אותו לשהות בבית הרגיל אך באותה הזדמנות מה שהוא לא יודע זה שהוא גם יכניס את אותו מתמודד לרשימת ההדחה. לבסוף הוא בחר בשולה זקן שניצלה מהביצה אבל כעת מועמדת להדחה.

האח הגדול: הכירו את הדיירים החדשים בבית הסגור- לחצו כאן

הדייר הראשון. בגדדי (צילום: מיכה לובטון)
הדייר הראשון. בגדדי (צילום: מיכה לובטון)

לאחר שנכנסו עשרת המתמודדים הראשונים, בפרק הכניסה הראשון של "האח הגדול" חשפו המנחים לירון ויצמן וגיא זוארץ את החוק החדש הראשון וכי בעונה הנוכחית כל ההעמדות להדחה יהיו פומביות ובשידור חי. הדיירים כבר לא יכנסו לחדר "האח הגדול" וימסרו בדיסקרטיות למי הם יצביעו אלא מעכשיו כולם ידעו למי כל אחד הצביע. בעונות הקודמות הדחות פומביות היו מביאות לבלאגן גדול, אז תארו לעצמכם מה זה יעשה העונה. מחר, בשידור הכניסה השני ייחשפו שאר החוקים החדשים.

גיא זוארץ ולירון ויצמן (צילום: באדיבות חדשות 13)
גיא זוארץ ולירון ויצמן (צילום: באדיבות חדשות 13)