כוכבת "חתונה ממבט ראשון" מור לרמן לא מצאה כזכור אהבה בריאלטי החתונות והשידוך למאור פינקלשטיין לא צלח, והשניים לא שרדו את המאץ'. לרמן, ככל הנראה לא שבעה מהחשיפה וצעדה אמש על השטיח האדום היישר לביצה של בית "האח הגדול" באירוע תחילת העונה החדשה. בתעודת הזהות של פרופיל הכניסה שלה חשפה לרמן פרט מפתיע במיוחד, לא לפני שהרימה לעצמה ללא הרף על היופי שלה, על ההצטיינות שלה בכל התארים והלימודים ועל היותה בחורה אינטליגנטית דעתנית ולא פראיירית, נו מילא. 

רגע אחרי ששפכה על עצמה דלי מלא קומפלימנטים, חשפה לרמן לראשונה כי היא בזוגיות, דבר אותו הצליחה לשמור בשקט בשקט הרחק מאור הזרקורים. מסתבר שבטיימינג הכי לא מתאים בחייה, כשכבר כמעט איבדה תקווה ובעודה נמצאת בהליכי ליהוק לאח הגדול, פגשה לרמן את האביר על הסוס הלבן,  ונפרדה סופית מטייטל הרווקה. 

מור לרמן (צילום: עמרי סילבר)
מור לרמן (צילום: עמרי סילבר)

כניסתה של לרמן לבית המפורסם עצרה את הרומן המבטיח שהיא מנהלת  בשלושת החודשים האחרונים, עד שתודח מהבית ותשוב לזרועותיו בתקווה שאותו פלוני ימתין לה בחוץ, ולא ימשיך הלאה. אז מדוע לרמן סירבה לחשוף עד היום מי הוא הבן הזוג המאושר ולא הציגה אותו אפילו ברשתות החברתיות? ל-TMI נודע שבניגוד ללרמן, אותו בר מזל, שנמצא עמה בזוגיות הוא אדם קנאי מאוד לפרטיות שלו וביקש מלרמן לכבד את בקשתו ולהישאר אנונימי ולא להתפרסם. זאת הסיבה שכוכבת הריאלטי לא סיפקה לנו שום מידע על האהבה החדשה בחייה ועכשיו נשאלת השאלה, מה יקרה אם באחת מהמשימות יכנסו קרובי המשפחה והאהובים לבית להפתיע את יקיריהם, האם לטובתה של לרמן יוותר הבוייפרנד הטרי על הרצון שלו לפרטיות?  

מור לרמן (צילום: גיל חיון)
מור לרמן (צילום: גיל חיון)