בשבת בערב הייתה תחרות ענקית בין זכיינית "רשת" ל"קשת", כשאחת הציגה את הדיירים החדשים של בית האח הגדול והשניה חשפה את המפורסמים המסתתרים מאחורי דמויות הענק בגמר "הזמר במסכה". אחרי חודשים של ציפייה ותעלומה, מי נמצא מתחת לדמות הפלאפל, במקום השלישי הגיע הג'ודוקא אורי ששון שמסתבר לא רק יודע ללכת מכות- אלא גם לשיר.

בפוסט שהעלה בשעות הלילה המדליסט האולימפי סיכם אורי ששון את החוויה בהשתתפותו בריאלטי, שיתף עד כמה התרגש אחרי שנים על מזרן הגו'דו לעסוק בתחום המוזיקלי דבר ששמר עד כה רק לעצמו ולמקורביו, ולמרות שהיה מתחת לתחפושות מסורבלת הרגיש לראשונה תחושה של חופש גדול.
אורי ששון על ההתמודדות עם הקורונה: "החיים לא צפויים"- לחצו כאן

הצעד המפתיע של צחי הלוי ולוסי אהריש אחרי "הזמר במסכה"- לחצו כאן

אורי ששון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
אורי ששון (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

"איזו חוויה מטורפת, כתב והוסיף "בתקופת הגל הראשון של הקורונה כשנדחתה לי האולימפיאדה ושכמעט כל העולם היה בהולד, נפלה בחלקי הזכות לקחת חלק בתוכנית המדהימה הזאת. כל כך נהנתי מהעשייה מסביב שכללה בחירת שירים, הסודיות הגדולה, המעבר לפרק הבא, העיבודים עם פורר התותח, שיעורי פיתוח הקול, הגמר הגדול. כל שיר, כל פרק היה כל כך מרגש. 

בעיקר בגלל שכל חיי אני רגיל לבטא את עצמי על מזרן הג'ודו ופתאום משהו אחר, אומנות אחרת. אין תחושת חופש גדולה יותר ממה שהרגשתי על הבמה, שנים שאני מנגן לעצמי ולמעגל הקרוב, מסתבר שבער בי בפנים להראות גם את הצד הזה. התובנה הכי גדולה שלי מהמסע הזה היא שאנחנו יכולים להיות כמה דברים, בכמה מימדים שרק נרצה ונבחר. והכי חשוב לקפוץ למים העמוקים גם במקומות שזרים לכם, יהיה מה שיהיה." וסיים עם תודות לעוקבים "אני קורא את ההודעות שלכם ומתרגש, כיף שעקבתם , כיף שהתרגשתם יחד איתי".

מתוך ''הזמר במסכה'' (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
מתוך ''הזמר במסכה'' (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)