שנה וחודשיים חלפו מאז נפרדה ניקול ראידמן מבן זוגה,הארוס שלה ואב ילדיה מיכאל צ'רנוי, מאז הספיק האוליגרך למצוא אהבה חדשה ואילו היא לא נפלה בזרועותיו של אחר אבל הציעה את עצמה לדייט ברשתות החברתיות עם מי שיצליח ללכוד את ליבה. כעת מתברר שראידמן כבר לא ישנה באלכסון וכי בשבועות האחרונים נמצאת המעושרת בקשר רומנטי עם ירון כהן, גבר לוהט בן 47 מחיפה גרוש ואב לילדים.

השניים הכירו דרך מכרים משותפים ונמצאים בתחילתו של קשר רומנטי אבל נראה כי נרקמת אהבה גדולה. ל-TMI נודע כי לכהן עבר עשיר עם כוכבות הריאלטי המעושרות מאחר ובעברו ניהל כהן קשר עם מעושרת אחרת, דפנה שחר. למרות שכהן מכחיש את הזוגיות, מקורבים מספרים בוודאות כי הוא ושחר גם הכירו דרך מכרים משותפים לפני כארבע שנים, ושנה אחרי הגירושים של שחר מאב בתה יובל צלנר. עוד ברשימת האקסיות שלו, השחקנית לירון לב מ"רמת אביב ג'".

ניקול ראידמן (צילום: ליאור גולסאד)
ניקול ראידמן (צילום: ליאור גולסאד)

לא בטוח ששחר וראידמן שמחו לדעת שחלקו אקס, מאחר שרוב זמן היכרותן הן היו צ'ילבות מושבעות, אחרי ששחר פתחה פה על ראדימן ואמרה בראיון שהכסף שלה הוא לא מעשר אצבעותיה אלא של אחרים, ראידמן השיבה לה מלחמה וכתבה לה "אני מבינה שקשה לך והמרמור עושה קמטים ולא מעשיר את ה-IQ שלך, אבל לפני שאת פותחת את הפה, שעובד שעות נוספות בכדי להגיע למנדט נוסף בכנסת, חשבי פעמיים ותביטי בעצמך במראה. אני גאה להיות מי שאני. אני עובדת מאוד קשה בשביל כל אגורה שאני מרוויחה, תורמת ומבזבזת ואני חיה עם אדם שהוא אהוב ליבי כבר חמש שנים. אני לא תלויה בו, לעומתך".

ניקול ראידמן סירבה להגיב לידיעה.

דפנה שחר מסרה: "ירון הוא אחד החברים הטובים שלי. מעולם לא היה לנו קשר רומנטי למרות שפורסמה איזה תמונה שלנו או יותר נכון קובץ תמונות שאכלנו צהריים יחד. יצאנו מלא, היינו חבורה. הוא עדיין חבר קרוב קרוב שלי".

דפנה שחר (צילום: ניר פקין)
דפנה שחר (צילום: ניר פקין)