בתעודת הזהות שלה בפרק הכניסה של "האח הגדול", חשפה הדיירת האנונימית לינור סביניק כי היא התחתנה בגיל 24 והתגרשה אחרי שנה. אבל מה שהיא לא סיפרה זה שהיא יצאה מזוגיות שלושה שבועות לפני שנכנסה לריאליטי, בלי לספר שום דבר לבן זוגה. סביניק הייתה בזוגיות צמודה עם ניר זוהרי, גרוש ואב לשניים בן 33 מעפולה, זמר בלילות ונהג אוטובוס בבקרים.

השניים ניהלו זוגיות יציבה במשך שנה וחצי ובחודשיים האחרונים אף דיברו על מיסוד הקשר וחתונה ולפני שלושה שבועות קיבל ביום בהיר אחד מסביניק את הבשורה כי היא נפרדת ממנו. בשבת האחרונה זוהרי הופתע לראות את לינור נכנסת לבית "האח הגדול" יחד עם כל צופי הריאלטי ומסר בבלעדיות ל-TMI: "כבר דיברנו על חתונה, ואז היא קיבלה חוזה עבודה בחברת קוסמטיקה. היא רצתה שאעבור למרכז ואמרתי לה שאני לא עוזב את קרבת ילדיי, ביקשתי ממנה לעבור לגור איתי בעפולה. היא אמרה שזה לא יקרה. לפני שלושה שבועות היא הודיעה לי שזה נגמר ככה בפתאומיות. אבל המשכנו להיות בקשר יומיומי עד שבת לפני שבוע וחצי אז ככל הנראה היא נכנסה לבידוד, דיברנו על געגועים ועל האהבה שלנו.

האח הגדול: הכירו את הדיירים החדשים בבית הסגור- לחצו כאן

בזמן שמעיין אשכנזי מכחישה את הזוגיות החדשה: האקס שלה נכנס ל"אח הגדול"- לחצו כאן

לינור סביניק, ניר זוהרי (צילום: צילום פרטי)
לינור סביניק, ניר זוהרי (צילום: צילום פרטי)

באותו מוצאי שבת היא אמרה שהיא טסה במסגרת העבודה ובראשון היא פשוט נעלמה. ואחר כך ראיתי אותה על המסך נכנסת לאח הגדול. חשדתי שהיא נכנסת לאח הגדול במיוחד כשפתחה את הפרופיל שלה מפרטי לציבורי. הלוואי והיא תצליח אני מאד אוהב אותה היא אדם מדהים".

אתה מתכוון לחכות לה? "אני לא חושב שיהיה למה לחכות, כי לפי תעודת הזהות שלה היא אמרה שהיא כבר מחפשת גבר שיהיה X ו- Y.  זה מאד פגע בי ואני לא חושב שיש מקום לחכות לה". 

לינור סביניק, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
לינור סביניק, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

--